گل‌محمدی: قرار دادن بیرانوند مقابل هواداران، شروع شکست استقلال بود/ به خدا قسم پیشنهادی ندارم



گل‌محمدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی پرسپولیس از اقدام باشگاه استقلال در قراردادن بیرانوند مقابل هواداران این تیم انتقاد کرد و این کار را "شروع شکست استقلال" دانست.

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی در جام حذفی با شکست استقلال گفت: مجموعه خوبی داشتیم و بازی‌های خیلی مهمی را بردیم. ما در طول فصل ناامید و تسلیم نشدیم و تلاش برای قهرمانی لیگ آغاز موفقیت ما بود.

 

او ادامه داد: این جام را ابتدا به هواداران و سپس به بیرانوند تبریک می‌گویم. اتفاقاتی که بعد از بازی مقابل استقلال در لیگ برای او رخ داد در شأن این بازیکن ملی‌پوش نبود.

 

وی افزود: اینکه بیرانوند را مقابل هواداران استقلال قرار دادند، شروع شکست این تیم بود. مهم این است که فرهنگ غنی ایرانی‌ها را در ورزشگاه‌ها نشان بدهیم و شخصیت همه در استادیوم‌ها حفط شود.

 

گل‌محمدی در ادامه گفت: خدا را شکر می‌کنم. این موفقیت‌ها را به هواداران تقدیم می‌کنیم که حمایت‌هایشان را هیچ‌وقت از ما دریغ نکردند. آنها در بدترین شرایط پشتیبان ما بودند و دلگرمی دادند. سال سختی برای ما بود و در مقطع‌هایی فشار زیادی روی ما بود. بازیکنان ما سربلند بیرون آمدند و به همه‌شان تبریک می‌گویم. دوران سختی گذراندیم و نقطه عطف موفقیت‌هایمان آنجا بود که تصمیم گرفتیم همه بازی‌ها را ببریم.

 

او ادامه داد: تسلیم نشدیم و تا آخرین لحظه جنگیدیم. همه‌مان خواستیم که سال جدید همه بازی‌ها را ببریم. یک کار جمعی خوب را گذراندیم و به آقای درویش، هیات مدیره و همه کسانی که در مجموعه به ما کمک کردند و زحمت کشیدند، تبریک می‌گویم. این موفقیت‌ها برای تک تک هواداران است که در سرما و گرما و شرایط سخت حضور داشتند و کمک کردند. به آن‌ها تبریک می‌گویم.

 

سرمربی پرسپولیس وقت‌های اضافه و کشیدن نشدن بازی به ضربات پنالتی بیان کرد: ما بیرانوند را داشتیم و مشکلی از این بابت نبود چون خیال همه تیم راحت بود. اگر به پنالتی می‌رفت هم خیالمان راحت بود قهرمان می‌شویم.

 

او درباره حواشی علیه بیرانوند بیان کرد: بعد از بازی برگشت یک اتفاقی افتاد و بیرانوند آن حرکت را کرد. ما این حرکت را تایید نکردیم و خودش هم این را فهمید و چند بار عذرخواهی کرد. او بزرگی‌اش را نشان داد اما آنجایی که هواداران استقلال را مقابل او قرار دادند، لحظه شکست تیم استقلال بود. او دروازه‌بان اول تیم ملی ماست و زحمت‌های زیادی برای همه ایرانی‌ها کشیده است. سزاوار این توهین‌ها نبود. عملکردش هم در طول فصل خیلی خوب بود و یکی از ارکان اصلی موفقیت تیم‌ ما بود. این جام را شخصا به بیرانوند و خانواده‌اش تقدیم می‌کنم و امیدوارم شاهد چنین مسائلی دیگر نباشیم.

 

گل‌محمدی درباره تکلیف ادامه حضورش در پرسپولیس هم گفت: الان داریم از قهرمانی‌مان لذت می‌بریم و ان‌شاءالله شرایط ادامه کار فراهم شود. تیم ما سال دیگر در لیگ قهرمانان آسیاست و دوران خیلی سختی را خواهد گذراند. اگر شرایط برای ادامه همکاری خوب باشد مساله‌ای نیست، من قرارداد دارم. به خدا قسم پیشنهادی از داخل و خارج ندارم چون قرارداد دارم. با این حال برای ادامه همکاری باید تیم تقویت شود و امکانات فراهم شود.

 

او اضافه کرد: قوانین جدیدی که فدراسیون وضع کرده نمی‌دانم به چه صورت است. باشگاه‌هایی هستند که بالایی ۶۰۰، ۷۰۰ میلیارد هزینه کردند. نمی‌دانم چگونه با ۳۰۰ میلیارد می‌شود تیم بست. مگر این‌که اتفاقات زیرمیزی بیفتد که بد است. اتفاقات به سمتی می‌رود که قوانین را دور بزنند. دوباره باید قوانین را بررسی کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------