آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

مسی از پاری سن ژرمن جدا می‌شود



لیونل مسی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، تایید کرد که لیونل مسی در این تابستان از این باشگاه فرانسوی جدا خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، پاری سن ژرمن در آخرین هفته از رقابت‌های این فصل لیگ یک میزبان کلرمون است و گالتیه تایید کرد که این دیدار آخرین بازی مسی برای این باشگاه خواهد بود.

 

لیونل مسی آماده می‌شود برای آخرین بار با پیراهن پاری‌سن‌ژرمن به میدان برود. ستاره آرژانتینی شنبه در پاریس مقابل کلرمون بازی می‌کند و سپس با پایان قراردادش، به تیم دیگری خواهد پیوست.

 

گفته می‌شود مقصد بعدی او یکی از این سه جاست: عربستان سعودی، اینتر میامی در آمریکا یا بارسلونا در اسپانیا. اگرچه مقصد او مشخص نیست، اما اینکه پاریس را ترک خواهد کرد، قطعی است. او با پی‌اس‌جی دو بار لیگ فرانسه را کسب کرد، اما حتی بهترین بازیکن جهان هم نتوانست به این باشگاه فرانسوی کمک کند در لیگ قهرمانان به موفقیت برسد.

 

از دو فصلی که مسی در پاریس بود، به ویژه در دومی موفق بود، جایی که در 31 بازی لیگ توانست 16 گل بزند و 16 پاس گل بدهد و بهترین پاسور لیگ شود. برنده هفت توپ طلا در فصل اول چندان درخشان نبود و تنها شش گل زد اما حالا که در تیم جا افتاده و دوباره اوج گرفته، قصد جدایی دارد.

 

گالتیه، مربی پی‌اس‌جی، در نشست خبری امروز خود به جدایی مسی اشاره کرد و گفت: «این شانس را داشتم که مربی بهترین بازیکن تاریخ باشم. این آخرین بازی او در پارک دو پرنس خواهد بود، امیدوارم به بهترین شکل ممکن از او استقبال شود. او این فصل بخش مهمی از تیم بود. دلیلی پیدا نمی‌کنم که اظهارنظرات و انتقادات از او را توجیه کند.»

 

مقصد بعدی کجاست؟

در حالی گالتیه جدایی مسی از پاری سن ژرمن را تایید کرد که در چند روز گذشته شایعات در مورد رفتن او به عربستان بیش از پیش قوت گرفته است و گفته می‌شود پیشنهاد یک میلیارد و دویست میلیون دلاری سعودی‌ها این ستاره آرژانتینی را راضی کرده تا راهی این کشور شود.

 

از سوی دیگر بارسا همچنان به بازگردندان مسی به نوکمپ است و ژاوی، سرمربی آبی و اناری‌ها در چند مصاحبه اخیرش هر بار از بازگشت هم‌تیمی سابقش استقبال کرده است. اما مشکل بزرگ کاتالان‌ها شرایط مالی نامناسب آنهاست که باعث می‌شود این انتقال غیرممکن به نظر برسد.

 

از چند باشگاه لیگ برتری هم به عنوان دیگر مشتریان مسی نام برده می‌شود، اما به نظر می‌رسد مطرح شدن نام آنها بیشتر شایعات نه چندان مهمی باشد که در فصل نقل و انتقالات شنیده می‌شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------