جنجال اینستاگرامی امیرحسین صادقی؛ «س.م.ر» را هرگز نمی‌بخشم



اخبار,اخبار ورزشی,امیرحسین صادقی

با گستردگی فضای مجازی نزد عموم جامعه و البته سلبریتی‌ها اتفاقات جالبی نیز در این‌باره رخ می‌دهد؛ به‌عنوان نمونه صفحات مجازی در اینستاگرام به محلی برای برقراری ارتباط میان فوتبالیست‌ها با هواداران‌شان تبدیل شده است. حالا دیگر نه‌تنها فوتبالیست‌ها حرف‌های خود را در فضای مجازی به هواداران می‌زنند بلکه مخاطبان نیز می‌توانند به راحتی پاسخ بدهند و نظرات‌شان را اعلام کنند. امیرحسین صادقی کاپیتان سابق استقلال که سابقه حضور در جام‌های جهانی ٢٠٠٦ و ٢٠١٤ را نیز همراه تیم‌ملی ایران دارد، حالا پارا فراتر گذاشته و از صفحه اینستاگرامی‌اش برای انجام مصاحبه و پاسخ‌دادن به سوالات هواداران استقلال و خودش استفاده می‌کند.

 

او روز گذشته در بخش پرسش و پاسخ استوری اینستاگرام از هوادارانش خواست سوال‌هایی که در ذهن دارند را بپرسند تا به صورت شفاف پاسخ بدهد. انصافا هم تا جایی که می‌شد، با صراحت به سوالات مطروحه پاسخ داد. جالب این‌که بخش اعظمی از پرسش‌ها به اختلاف او با سیدمهدی رحمتی اختصاص داشت. یکی از هواداران از صادقی پرسید: «چرا رحمتی را بخشیدی؟» که او پاسخ داد: «نمک خانه‌اش را خوردم و از من بزرگتر است.»

 

سوال دیگری نیز از او پرسیده شد با این محتوا: «چه کسانی را هیچ‌وقت نمی‌بخشی؟» که صادقی کمی متضاد با پرسش قبلی جواب داد: «س.م.ر» و «م.ر.ب». او در این پاسخ به صورت شفاف اعلام کرد که همچنان با سیدمهدی رحمتی و یکی از دوستان نزدیک به او اختلاف دارد و نمی‌تواند آنها را ببخشد. صادقی همچنین اعلام کرد که هرچه دارد از امیر قلعه‌نویی است و این‌که فعلا قصد خداحافظی از فوتبال را ندارد، حتی رویایش را هم بیان کرد: «لابی‌اش را ندارم اما دوست دارم ‌سال آینده در استقلال بازی کنم. ان‌شاءالله امسال به فوتبال برمی‌گردم». مدافع سابق استقلال همچنین به سوالات جالب دیگری نیز پاسخ داد و در استوری اینستاگرامش منتشر کرد.

اخبار,اخبار ورزشی,امیرحسین صادقی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------