آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

زیدان: آینده بیل و ناواس؟ نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد



اخبار,اخبار ورزشی,زیدان

زین الدین زیدان، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید نمی‌داند چه سرنوشتی در انتظار دو بازیکن این تیم، گرث بیل و کیلور ناواس خواهد بود.

به گزارش تسنیم، زین الدین زیدان که شاگردانش بعدازظهر امروز (یکشنبه) در هفته پایانی لالیگای اسپانیا در فصل 19-2018 با نتیجه 2 بر صفر مغلوب رئال بتیس شدند تا فصل کابوس‌وار خود را با شکستی خانگی به پایان ببرند، پس از این بازی گفت: بهترین اتفاقی که می‌توانست برای ما بیفتد این است که فصل به پایان برسد و این اتفاق افتاد. از حالا به فصل بعد فکر می‌کنیم و قطعاً این رویه هم تغییر خواهد کرد.

 

وی افزود: نمی‌توانیم بهانه‌ای بگیریم. پس از این همه بازی بد باید از هواداران‌مان عذرخواهی کنیم، چون ما مسئول هستیم که حداقل تمام توان‌مان را به کار بگیریم. واقعیت این است که رئال فصل دشواری را آغاز کرد و با من فصل را به پایان برد.

 

سرمربی فرانسوی رئال مادرید تصریح کرد: همیشه گفته‌ام که وقتی اوضاع خوب پیش نمی‌رود، باید آن را بپذیریم و من به عنوان سرمربی مسئولیت آن را می‌پذیرم. ما 11 بازی را با هم تجربه کردیم که پنج پیروزی، چهار شکست و دو تساوی حاصل آن بود. پایان کار هم به این شکل بود.

 

زیزو ادامه داد: این اولین فصل بد تاریخ باشگاه رئال مادرید نیست. به‌هرحال بعد از هر فصل بد، فصل خوب هم می‌آید، اما نباید این فصل را فراموش کنیم و باید به خوبی خودمان را برای فصل آینده آماده کنیم. باید بار دیگر هواداران‌مان را به وجد بیاوریم. نمی‌گوییم که فصل بعد تمامی عناوین قهرمانی را کسب خواهیم کرد، اما این را می‌توانم بگویم که فصل بعد از همان شروع کار با دیگر مدعیان رقابت خواهیم کرد.

 

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره آینده حرفه‌ای‌ بال ولزی تیمش اظهار داشت: خواهیم دید که آیا بیل با رئال مادرید به کارش ادامه خواهد داد یا خیر. صادقانه باید بگویم که نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. من روی بازیکنانی اخیراً حساب کردم که قبلاً با آنها کار کرده بودم. باید روز به روز به عملکرد بازیکنان و وضعیت تیم نگاه کنم تا بهترین تصمیم را بگیرم.

 

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: من سرمربی تیم هستم و ایده‌های خاص خود را دارم و این تغییری نخواهد کرد. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که ما به دنبال ایجاد تغییر در ترکیب تیم هستیم و این کار را خواهیم کرد.

 

زیدان درباره خداحافظی کیلور ناواس با هواداران رئال مادرید در پایان بازی با بتیس هم گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. کیلور امروز عالی بازی کرد و هواداران از او راضی بودند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------