گزینه سرمربیگری استقلال مشتری پیدا کرد/ باشگاه ترکیه‌ای تکذیب کرد



اخبار,اخبار ورزشی

سرمربی ایتالیایی مدنظر تیم فوتبال استقلال در ترکیه خواهان پیدا کرد.

به گزارش تسنیم، در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی مبنی بر مذاکرات باشگاه استقلال با استراماچونی سرمربی ایتالیایی مطرح شده تا نیمکت آبی‌پوشان را به او بسپرند. اکنون وب سایتی در ایتالیا به نام توتو مرکاتو مدعی شده که باشگاه استانبول باشاک‌شهیر به دنبال جذب استراماچونی هست و قصد دارد این مربی را جانشین عبدالله آوجی، سرمربی فعلی‌ کند.

 

طبق ادعای این سایت، قرار است مسئولان باشگاه استانبول باشاک شهیر ملاقاتی با سرمربی 43 ساله ایتالیایی در شهر استانبول داشته باشند.

 

 باشگاه ترکیه‌ای مذاکره با گزینه استقلال را تکذیب کرد

پس از آن که باشگاه استقلال برای جذب سرمربی سال‌های نه چندان دور اینترمیلان وارد عمل شد، مدت زیادی نگذشت تا مشتری جدیدی برای او استراماچونی پیدا شود. رسانه‌های ترکیه‌ای و ایتالیایی از علاقه‌مندی باشگاه باشاک شهیر برای توافق با سرمربی اسبق اینتر خبر دادند. اما ترکیه‌ای با انتشار بیانیه‌ای مذاکره با استراماچونی را تکذیب کرد.

 

در بیانیه باشاک شهیر آمده است: «متاسفانه هر روز در روزنامه‌ها و تلویزیون ادعا می‌شود که  مربی ما به باشگاه های مختلف منتقل می‌شود. این اخبار غیر واقعی است. باشگاه ما هیچ گونه پیشنهاد رسمی از تیمی دریافت نکرده‌ است و هیچ مذاکره‌ای با هیچ سرمربی دیگری نداشته‌ایم. به دنبال ادامه حضور کادر فنی کنونی هستیم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------