شجاعیان: امیدوارم بار دیگر برای استقلال در زمین بجنگم



اخبار,اخبار ورزشی,داریوش شجاعیان
بازیکن تیم فوتبال استقلال که دچار مصدومیت طولانی مدت شده است می‌گوید با حمایت هواداران و هم تیمی‌هایش این مصدومیت را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش ایسنا، داریوش شجاعیان، بازیکن تیم فوتبال استقلال که در بازی آخر این تیم دچار مصدومیت طولانی مدت شد درباره روزهای بعد از این مصدومیت اظهار کرد: خیلی روزهای سختی بود. هواداران خیلی از من حمایت کردند. همینطور هم‌ تیمی‌هایم. همه سنگ تمام گذاشتند. با کمک همه توانستم به خودم انرژی برسانم تا این مدت مصدومیت را پشت سر بگذارم.

 

او ادامه داد: مصدومیت قبلی را با حمایت بازیکنان پشت سر گذاشتم و امیدوارم این مصدومیت را هم با کمک آن‌ها پشت سر بگذارم و بتوانم دوباره لباس استقلال را بپوشم و در زمین بجنگم و به جایگاهی که استقلال لایقش است برسیم.

 

شجاعیان اضافه کرد: یک بخشی از پایم ورم دارد و این روزها مزاحم آقای نوروزی در کلینیک‌شان می‌شوم که همیشه برای ما بازیکنان استقلال و ایران سنگ تمام گذاشته‌اند. پای قبلی‌ام را هم مدیون ایشان هستم. باید اول ورم پایم را برطرف کنم و آخر هفته آینده عمل می‌کنم.

 

او درباره بازی امروز هم گفت: در این ۴ سال که استقلال نتوانست به چیزی که لایقش است برسد هواداران پشت تیم را خالی نکردند. مطمئن باشید فردا هم به ورزشگاه می‌آیند و پنجمین بردمان را با هم جشن می‌گیریم. آنقدر هواداران استقلال دوست داشتنی هستند که با روحیه‌ای که به بازیکنان می‌دهند ما می‌توانیم با قهرمانی حمایت‌شان را جبران کنیم.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------