آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

اظهارات سرمربیان اروپایی درباره قرعه تیم‌هایشان در یورو 2020



اخبار,اخبار ورزشی,گرت ساوت‌گیت
سرمربیان تیم های بزرگ اروپایی به قرعه کشی رقابت های یورو 2020 واکنش نشان دادند.
ساعاتی قبل قرعه کشی مرحله گروهی رقابت های یورو 2020 انجام شد و تیم های مطرح اروپایی رقبای خود را برای تابستان بعدی شناختند. حالا سرمربیان مطرحی چون رونالد کومان، گرت ساوتگیت، روبرتو مارتینز و لوییس انریکه مصاحبه کوتاهی در مورد قرعه تیم های خود داشته اند.

 

ساوت‌گیت: از قرار گرفتن در این گروه خوشحال نیستیم/ جمهوری چک پیشرفت زیادی داشته است

گرت ساوت‌گیت، قرار گرفتن تیمش در گروهی شامل کرواسی و جمهوری چک را مثبت ارزیابی نکرد.

 

سرمربی تیم ملی انگلیس در این باره اظهار داشت: آنالیزورهای ما از این قرعه خوشحال هستند  و کار زیادی نخواهند داشت. آنها می‌توانند در کریسمس استراحت کنند!  ما در مقابل این رقبا بازی‌هایی انجام داده و گاهی مغلوب و گاهی  به پیروزی رسیده‌ایم. نباید از قرعه خوشنود باشیم  و باید دید تیم چهارم گروه چه تیمی است.

 

 او در ادامه اظهار داشت: ما تیم‌های کرواسی و چک را در سال‌های اخیر شکست داده‌ایم. از کیفیت کرواسی آگاه هستیم و می‌دانیم  جمهوری چک از زمانی که مقابل ما در ومبلی و پراگ بازی کرد، پیشرفت زیادی داشته است.

 

مارتینس: فنلاند چاشنی گروه ماست/ به لحاظ مسافتی سخت‌ترین قرعه نصیب ما شد

روبرتو مارتینس از قرار گرفتن تیمش در گروهی دشوار در رقابت‌های یورو 2020 صحبت کرد.

 

سرمربی تیم ملی بلژیک در این باره گفت: از نظر مسافتی این احتمالا سخت‌ترین قرعه‌ای بود که می‌توانستیم داشته باشیم. بازی با  روسیه در سن‌پترزبورگ در بازی اول، سپس رویارویی با دانمارک در کپنهاگ و سپس بازگشت به سن پترزبورگ!  باید اطمینان حاصل کنیم تدارکات خوبی برای این بازی‌ها خواهیم داشت. بازی کردن مقابل ولز فوق العاده خواهد بود اما فنلاند برای اولین بار در تاریخ خود به یورو رسیده و احساسات و هیجان شرکت این تیم در مسابقات بزرگ، چاشنی اضافه گروه ما خواهد بود.

 

انریکه: استادیوم بیلبائو مانند ومبلی زیباست/ هنوز در بین مدعیان هستیم

لوئیس انریکه پس از اطلاع از همگروهی تیم ملی اسپانیا با سوئد و لهستان در مرحله اصلی یورو 2020 از نقش مثبت بازی در خانه سخن گفت.

 

سرمربی تیم ملی اسپانیا در این باره گفت: با وجود دستاوردهای اخیر اسپانیا ما در آخرین تورنمنت موفق نبودیم  اما در بین تیم‌های مدعی قرار داریم. باید نشان دهیم  اعتماد به نفس داریم و  این ویژگی را به بازیکنان تزریق خواهم کرد.

 

 او در ادامه افزود: بازی کردن در بیلبائو؟ این استادیوم مانند ومبلی یکی از ورزشگاه‌های زیبا اروپاست. این فوق العاده خواهد بود. ما به خوبی حمایت خواهیم شد و امیدوارم بتوانیم در مرحله گروهی عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

کومان: رویارویی با اتریش را به نبرد با پرتغال ترجیح می‌دهم/ صعود از گروه هدف اول ماست

رونالد کومان پس از اینکه تیمش در مرحله اصلی رقابت‌های یورو 2020 با اتریش و اوکراین همگروه شد، از یک گروه متوازن سخن گفت.

 

سرمربی تیم ملی هلند در این باره اظهار داشت: من اتریش را به پرتغال ترجیح می‌دهم. با احترام کامل می‌دانیم پرتغال چقدر حریف دشواری است. من دوست دارم مقابل تیمی بازی کنیم که مدتی است مقابلش به میدان نرفته‌ایم. تعدادی از بازیکنان این تیم را می‌شناسم  و البته قبل از آغاز بازی ما خود را به بهترین شکل ممکن آماده خواهیم کرد.

 

او در پایان اظهار داشت: در گروه متوازنی قرار داریم و امیدوارم به هدف اولمان یعنی صعود از گروه برسیم.

 

لو: گروه مرگ، پاداش صدرنشینی ما در انتخابی بود!

یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان گفت: این، گروه مرگ است! بازی‌ها در مونیخ، فستیوال فوتبال خواهد بود. انتظارات از ما بالاست. برای بازیکنان جوان ما، این یک رقابت بسیار بزرگ خواهد بود، همچنین یک انگیزه بزرگ هم تلقی می‌شود. این، جایزه صدرنشینی ما در مرحله انتخابی به حساب می‌آید!

 

دشان: برای این گروه سخت باید زودتر آماده شویم

دیدیه دشان، سکاندار فرانسه هم اظهار داشت: این سخت‌ترین گروه رقابت‌های یورو 2020 است، اما باید آن را بپذیریم. شرایط همین است. این یعنی بازیکنان فرانسه باید هر چه زودتر آماده شوند.

 

اظهارات سرمربی تیم ملی پرتغال

فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال نیز خاطر نشان کرد: این سه تیم، قهرمان‌های سه رقابت بزرگ اخیر بین‌المللی فوتبال هستند. گروه دشواری است که دو مدعی و یک کاندیدا برای قهرمانی در آن حضور دارند. ما می‌خواهیم به شانس خودمان باور داشته باشیم.

 

تسنیم

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------