مورینیو: هواداران منچستریونایتد باید از سولسشایر حمایت کنند



اخبار,اخبار ورزشی,مورینیو
سرمربی تیم فوتبال تاتنهام می‌‌گوید رابطه خوبی با هواداران منچستریونایتد دارد اما آنها باید در بازی فردا سرمربی نروژی خود را حمایت کنند.

به گزارش تسنیم، ژوزه مورینیو پس از اینکه اخیراً به عنوان جانشین مائوریسیو پوچتینو معرفی شد، این تیم را در سه بازی متوالی به پیروزی رساند. او که حالا تیم تحت‌هدایتش فردا شب (چهارشنبه) در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس میهمان منچستریونایتد است، درباره بازگشت به جایی که بین سال‌های 2016 تا 2018 در آنجا سرمربیگری کرده بود، گفت: من به اولدترافورد برمی‌گردم، جایی که در آنجا خوشحال بودم. من رابطه فوق‌العاده‌ای با هواداران منچستریونایتد دارم. همین چند وقت پیش به عنوان کارشناس شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» به آنجا رفتم که چشم‌انداز متفاوتی برایم داشت. واقعاً از استقبال زیبای هواداران منچستریونایتد به وجد آمدم.   

 

وی افزود: پس از ترک منچستریونایتد، از زمانم برای بررسی اتفاقاتی که افتاده بودم، استفاده کردم و سعی کردم خودم را برای چالش بعدی‌ام آماده کنم. صادقانه می‌گویم که منچستریونایتد حالا در کتاب تجربیات و کتاب تاریخچه من است. در منچستریونایتد من جام‌هایی بردم و چیزهایی هم یاد گرفتم. دوره پس از جدایی‌ام از منچستر، دوره خوبی بود. حالا نمی‌توانم منچستریونایتد را به عنوان کارشناس آنالیز کنم و آنها را به عنوان رقیب تیمم آنالیز می‌کنم، اینکه آنها چطور بازی می‌کنند؟ چطور می‌توان شکست‌شان داد؟ آنها چطور می‌توانند ما را شکست دهند؟ و این برای من اهمیت دارد.

 

سرمربی تاتنهام همچنین در حمایت از همکار خود در منچستریونایتد یادآور شد: استقبال از من حرکت خوبی است اما هواداران منچستریونایتد باید در جریان بازی از سولسشایر حمایت کنند. این ذات باشگاهی است که تاریخچه‌ای فوق‌العاده دارد و هوادارانی دارد که دقیقاً درک می‌کنند چقدر باید برای این باشگاه پرشور باشند. آنها عاشق باشگاه خود و البته عاشق سولسشایر هستند.

 

مورینیو ادامه داد: من آدمی شرور و یا دشمن نیستم اما من سرمربی‌ای هستم که سعی می‌کنم تیمم را مقابل منچستریونایتد به پیروزی برسانم. این شیوه کاری من است و فکر می‌کنم هواداران هم چنین دیدگاهی نسبت به من دارند.

 

منچستریونایتد در حال حاضر با 18 امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس است، این در حالی است که تاتنهام هم با 20 امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد.

 

سولسشایر: فردا شب هواداران‌مان از مورینیو استقبال خواهند کرد

اولگنار سولسشایر که تیم تحت‌هدایتش فردا شب (چهارشنبه) در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس پذیرای تاتنهام است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی با اشاره به تساوی 3-3 تیمش مقابل شفیلدیونایتد و تساوی 2-2 خانگی مقابل استون‌ویلا در چارچوب همین رقابت‌ها گفت: قرار نیست در عرض سه یا چهار روز همه چیز تغییر کند، اما بازی با شفیلدیونایتد و استون‌ویلا فرصت فوق‌العاده‌ای برای بهبود برخی چیزها بود و اینکه ثابت کنیم که می‌توانیم در همین مسیر به کارمان مقابل تیم‌های بهتر ادامه دهیم. ما پبش از این در برخی بازی‌های مقابل تیم‌های خوب نتایج خوبی کسب کرده‌ایم و برای بازی چهارشنبه برنامه داریم.

 

وی همچنین در خصوص بازگشت آقای خاص به اولدترافورد اظهار داشت: استقبال خیلی خوبی از مورینیو خواهد شد و این مثل بازی بزرگذاشت برای این باشگاه و این هواداران است. آنها دو سال و نیم حضور ژوزه در منچستریونایتد را فراموش نخواهند کرد، سال‌هایی که همراه با جام هم بوده است، بنابراین صد درصد اطمینان دارم که فردا شب هواداران‌مان، کادرفنی و باشگاه از ژوزه استقبال خواهند کرد.

 

سرمربی نروژی منچستریونایتد همچنین درباره وضعیت هافبک فرانسوی‌اش که پس از تساوی یک - یک مقابل آرسنال در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس به دلیل مصدومیت دیگر برای شیاطین سرخ به میدان نرفته و در حال ریکاوری بر روی قوزک پایش است، گفت: پوگبا آماده نیست و هنوز کمی از شرایط بازی به دور است، اما سخت در تلاش است. پل حالا کار روی چمن را آغاز کرده و باید ببینم چقدر طول می‌کشد تا او به شرایط بازی برسد.

 

وی همچنین درباره وضعیت دو هافبک تیمش نیز خاطرنشان کرد: باید تمرین امروز را پشت‌سر بگذاریم و بعد در مورد مک‌تامینی و ماتیچ نظر بدهیم، اما ما تنها به یک بازی نگاه نمی‌کنیم. ما بازی‌‌های زیادی در پیش داریم و باید به بلند‌مدت فکر کنیم.

 

سولسشایر همچنین درباره احتمال اخراج شدنش از سمت سرمربیگری من‌یونایتد در صورت شکست در این دیدار اظهار داشت: نگرانی بابت این موضوع ندارم و به شایعات توجهی ندارم. من تنها روی بازی خودمان تمرکز دارم و می‌خواهم کارم را به بهترین شکل ممکن انجام دهم. من به بازی بعدی فکر می‌کنم و البته برنامه طولانی مدتی هم دارم. هیچوقت هم دیدن اینکه همکارانم شغل‌شان را از دست می‌دهند، برایم خوشایند نیست.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------