آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آنچلوتی: رئال‌مادرید هرگز نمی‌میرد | گواردیولا: خوب بازی کردیم، اما بدشانس بودیم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گفت: همه تصور می‌کردند که ما مرده‌ایم اما رئال…

واکنش والورده به احتمال برکناری از بارسلونا/ مخالفت مسی و سوارز



اخبار,اخبار ورزشی,والورده
ارنستو والورده یک شکست تلخ دیگر را به عنوان سرمربی بارسا تجربه کرد تا بار دیگر گمانه زنی ها در مورد اخراجش شروع شوند.

به گزارش ورزش سه، بارسلونا در نیمه نهایی سوپرکاپ و در حالی که تا دقیقه 81 با نتیجه 2-1از اتلتیکو پیش بود، در نهایت 3-2 بازنده شد. مسی و گریزمان بارسا را پیش انداخته بودند و دو گل این تیم نیز توسط وی ای آر مردود اعلام شد و به نظر می رسید بارسا تیم برنده بازی خواهد بود اما موراتا و کوریا ورق را در ده دقیقه پایانی برگرداندند.

 

ارنستو والورده سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« بازی پرتنش و پربرخوردی بود و معتقدم هر چه بازی به جلو رفت، ما بهتر و بهتر شدیم. در 10 یا 12 دقیقه ابتدایی اتلتیکو بهتر بود ولی سپس ما بازی را در اختیار گرفتیم و می توانستیم پیروز هم به رختکن برویم ولی نشد. 

 

در نیمه دوم توانستیم گل زودهنگامی که دریافت کردیم را با دو گل پاسخ بدهیم ولی سپس دو گل غافلگیرکننده در دقایق پایانی زدند و در حالی که به نظر می رسید همه چیز تحت کنترل ماست و برنده از زمین خارج خواهیم شد، شرایط تغییر کرد و بازنده شدیم. آنها با دو حمله ورق را برگرداندند. هر دو گل روی اشتباهات دفاعی ما بود. در هر صورت تا اشتباه نباشد، گلی هم به ثمر نمی رسد.»

 

سوت های اعتراضی هواداران:« نمی دانم از چه چیز حرف می زنید و حرفی برای گفتن ندارم.»

 

آینده:« ما مربیان هدفی جز اینکه همه توان مان را برای تیم بگذاریم، نداریم. همواره و دائما به هنگام شکست ها، بی ثباتی در مورد مربیان وجود دارد و این اجتناب ناپذیر است. حدس می زنم در مورد برکناری من نیز شایعاتی وجود خواهد داشت که از کنترل من خارج هستند.»

 

مخالفت مسی و سوارس با اخراج والورده از بارسلونا

لیونل مسی بعد از شکست در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا برابر اتلتیکومادرید با حمایت از ارنستو والورده که خطر اخراج از این تیم را حس‌می کند گفت: ما کاملا به ارنستو والورده ایمان داریم و از او حمایت می‌کنیم. این طبیعی است که وقتی تیم نتیجه نمی گیرد با به اهداف خود نمی‌رسید و مثل قبل بازی نمی‌کند مورد انتقاد قرار گیرد و چنین صحبت هایی مبنی بر اخراج سرمربی نیز بیان شود.

 

نمی‌توانیم اشتباهات بچه‌گانه انجام دهیم. مدتهاست که تیم ما با مشکل بازی می‌کند. ما تا دقیقه ۸۰ بازی توانستیم بر بازی مسلط باشیم و برنده بازی بودیم ولی اشتباهات بچه‌گانه ای که انجام دادیم باعث شدند تا ما نتوانیم نتیجه را حفظ کنیم و با دریافت دو گل دیرهنگام بازنده شدیم. 

 

او در ادامه صحبت های خود گفت: از الان باید به نیم فصل دوم لالیگا فکر کنیم. درست است که در صدر جدول قرار داریم ولی آنطور که باید بازی نمی کنیم و اختلاف چندانی هم با تیم دوم نداریم. باید شیوه فوتبالی خودمان را مثل قبل کنیم . بتوانیم با برتری در بازیهای پیش رو تیم را به آرامش برسانیم. 

 

همچنین لوئیس سوارس مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا نیز گفت: مربی تیم ما به هیچ وجه سزاوار سرزنش نیست و آینده او در قبال باشگاه است. او تمام تلاش خود را برای این دیدار و سایر بازیها انجام داده است و بازیکنان همه حامی او هستند و فکر نمی کنم او نقشی در این شکست داشته باشد.

 

با شکست بارسلونا در این دیدار، احتمال برگزاری ال‌کلاسیکو در فینال سوپر جام اسپانیا از بین رفت و دو تیم اتلتیکومادرید و رئال‌مادرید در دیدار نهایی برابر هم قرار خواهند گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------