ژاوی: السد شایستگی قهرمانی ندارد



اخبار,اخبار ورزشی,ژاوی
سرمربی اسپانیایی السد بعد از شکست برابر الریان اعتراف کرد که دیگر تیمش شایستگی قهرمانی در لیگ ستارگان قطر را ندارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از العربی، السد در حساس ترین دیدار هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر به مصاف الریان رفت و تن به شکست داد. ژآوی سرمربی السد در نشست خبری بعد از بازی تسلیم شد و تاکید کرد که دیگر تیمش شانسی برای قهرمانی در فصل جاری لیگ ستارگان قطر نخواهد داشت.

 

او گفت: با این شکست دیگر السد شایستگی قهرمانی را نخواهد داشت. اختلاف ما با الدحیل صدرنشین به ۱۰ امتیاز افزایش پیدا کرد این درحالی است که تنها ۵ هفته تا پایان لیگ باقی مانده است. احساس ناراحتی و ناکامی شدیدی دارم. نتیجه عادلانه نبود و باتوجه به فرصت های زیادی که خلق کردیم شایسته پیروزی بودیم. بخت با ما یار نبود. در ۳ دیدار اخیر تنها دو امتیاز کسب کرده ایم و این واقعا ناراحت کننده است. این شایسته تیمی نیست که برای قهرمانی می جنگد. با این شرایط دیگر السد قهرمان نخواهد شد.

 

سرمربی اسپانیایی السد ادامه داد: لیگ را از دست دادیم اما به هواداران قول می دهم که در لیگ قهرمانان آسیا و جام امیر قطر نهایت تلاش خود را برای قهرمانی به کار گیریم.باید این شرایط را فراموش کنیم و با تلاش زیاد در دو جام دیگر بدرخشیم و شرایط را تغییر دهیم.

 

سرمربی السد در پایان گفت: هفته تلخی برای من بود چرا که از یک طرف بارسلونا برابر رئال در ال کلاسیکو تن به شکست داد و الان هم ما بازی را واگذار کردیم البته نگرانی من طبیعتا نسبت به السد بیشتر است. باید این شرایط را با  تلاش زیاد پشت سر گذاشت و به روند پیروزی بازگشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------