ادامه بلاتکلیفی در کشتی جهان/ رقابت‌های گزینشی المپیک لغو شد



اخبار,اخبار ورزشی,مسابقات کشتی
اتحادیه جهانی کشتی به دلیل شیوع کرونا، این بار ۲ رویداد رقابت‌های جهانی و اروپایی گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو را لغو کرد.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های جهانی کشتی آزاد و فرنگی گزینشی المپیک ۲۰۲۰ و رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره اروپا به دلیل نگرانی‌ها بابت شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

 

رقابت‌های جهانی گزینشی المپیک ۲۰۲۰ به عنوان آخرین فرصت کشتی گیران سراسر جهان برای کسب سهمیه المپیک که طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار بود از ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی صوفیه پایتخت بلغارستان برگزار شود، به دلیل شیوع کرونا و با تصمیم اتحادیه جهانی کشتی لغو شد و در صورت مهیا بودن شرایط اوایل ماه ژوئن میلادی (اواسط تا اواخر خرداد ماه ۹۹) برگزار می‌شود.

 

همچنین رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره اروپا که پیش از این قرار بود از ۲۹ اسفند سال جاری به میزبانی بوداپست پایتخت مجارستان برگزار شود به علت شیوع ویروس کرونا لغو شد و احتمالا در صورت مهیا شدن شرایط مناسب اواسط ماه می میلادی(اوایل خرداد ۹۹) برگزار می‌شود.

 

پیش از این نیز رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا که قرار بود از ۸ تا ۱۰ فروردین ماه در چین برگزار شود به دلیل شیوع کرونا لغو شد، سپس میزبانی این مسابقات به قرقیزستان سپرده شد اما این کشور نیز از میزبانی این مسابقات خودداری کرد. اتحادیه جهانی کشتی هنوز درباره زمان و مکان برگزاری این رقابت‌ها تصمیم گیری نکرده است، موضوعی که باعث بلاتکلیفی تیم‌های آسیایی از جمله تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران شده تا جاییکه اردوی تیم‌های ملی نیز به تعطیلی کشیده شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------