سرمربی آرسنال به کرونا مبتلا شد/ مهاجم رئال مادرید کرونا گرفت؟



اخبار,اخبار ورزشی,میکل آرتتا
تست کرونای «میکل آرتتا» سرمربی آرسنال، مثبت اعلام شد.

به گزارش ورزش سه، در حالی که مسئولان لیگ برتر امشب اعلام کردند که رقابت های این هفته این رقابت ها طبق برنامه برگزار خواهد شد، اکنون اعلام شده که تست کرونای میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، مثبت اعلام شده است.

 

روز 27 فوریه دو تیم آرسنال و المپیاکوس در مرحله حذفی لیگ اروپا به مصاف هم رفتند و چند روز پیش بود که اعلام شد، ماریناکیس مدیرعامل باشگاه یونانی به کرونا مبتلا شده است.


پس از این خبر بود که برخی ستاره های آرسنال که با مالک المپیاکوس ملاقات کرده بودند، قرنطینه خانگی شدند و نگرانی های زیادی برای ادامه بازی های لیگ برتر نیز به وجود آمد. در همین بین بود که اعلام شد سه بازیکن از لسترسیتی هم علائمی شبیه ویروس کرونا داشته اند، تا شرایط نگران کننده تر شود.

 

مهاجم رئال مادرید کرونا گرفت؟

لوکا یوویچ، مهاجم‌ تیم رئال مادرید در چند روز گذشته در کنار بازیکن کرونایی تیم بسکتبال تمرین کرده بود ولی در این خصوص گفت:«فعلا علائم کرونا ندارم.»

 

بازیکن صربستانی رئال مادرید افزود:«امروز به تمرین رفتیم اما مسئولان باشگاه به ما گفتند که تا ۲ هفته آینده تمرینی برگزار نخواهد شد. همگی باید در خانه بمانیم و مادرید را ترک نکنیم. دو یا سه روز اخیر مصدوم بودم و تمرین نکرده بودم و با تامپسن ریکاوری می‌کردیم. احساس خیلی خوبی دارم و هیچ نشانه‌ای از کرونا ندارم. فعلا منتظر تصمیم باشگاه هستیم.»

 

در حال حاضر پزشکان رئال مادرید منتظر جواب آزمایش این بازیکن هستند.

 

کرونا این‌بار بلای جان تیم فوتبال زنان رئال سوسیداد شد

به گزارش ایلنا، عصر امروز نیز باشگاه رئال سوسیداد در بیانیه‌ای اعلام کرد دو بازیکن از تیم زنان این تیم نیز به ویروس کرونا مبتلا شدند.

 

بازیکن منچسترسیتی قرنطینه شد

شریه استاندارد انگلیس اعلام کرد بنجامین مندی، مدافع فرانسوی تیم فوتبال منچسترسیتی پس از اینکه تست آزمایش کرونای یکی از اقوامش مثبت اعلام شده است، از حضور در تمرینات محروم شده است.

 

این نشریه اعلام کرد باشگاه منچسترسیتی به محض اطلاع از این اتفاق به کندی اعلام کرده باید در قرنطینه خانگی حضور داشته باشد تا در صورت بروز علائم ابتلا به کرونا مورد آزمایش قرار بگیرد.

 

تعطیلی تمرین چلسی از ترس ویروس کرونا

ورزشگاه استمفوردبریج به دلیل بزرگترین مشکل حال حاضر دنیا یعنی ویروس کرونا به شدت ضد عفونی شد. همچنین خبرگزاری گل در گزارش مدعی شده که بازیکنان چلسی تست کرونا داده‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------