فتاحی: امیدوارم با تمرینات مخفیانه تیم‌ها برخورد شود تا عدالت برقرار شود



اخبار,اخبار ورزشی,رضا فتاحی
سرپرست سپاهان نسبت به حواشی و اتفاقات روزهای اخیر و بحث پیرامون سرنوشت لیگ برتر صحبت کرد.

رضا فتاحی در گفتگو با ایلنا در خصوص وضعیت بازیکنان و شکل اجرای تمرینات در دوران قرنطینه اظهار داشت: تمام بازیکنان ما طبق برنامه‌ای که به آنها داده شده مشغول انجام تمرینات به صورت اختصاصی و از داخل منزل هستند و آنها را به طور آنلاین و به صورت ویدیویی کاملاً زیر نظر داریم و وضعیتشان بررسی می‌شود. تعدادی از بازیکنان در اصفهان ماندند و بیشتر آنها به شهر خودشان برگشته و در کنار خانواده هستند ولی وضعیتشان همانطور که گفتم دائما پیگیری می‌شود.

 

وی در مورد اینکه برخی تیم‌ها در این شرایط به صورت مخفیانه تمرینات گروهی برگزار می‌کنند هم توضیح داد: امیدوارم این اتفاق نیافتاده باشد یا اگر هم افتاده دیگر شاهد آن نباشیم ولی همانطور که ما با توجه به ابلاغیه ستاد مبارزه با کرونا و تاکید وزارت ورزش بر ممنوعیت برگزاری تمرینات برنامه‌های خودمان را لغو کردیم امیدوارم اگر تخلفی صورت می‌گیرد طبق آن چیزی که قبلاً گفته شده بود با باشگاه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد تا از این طریق شاهد اجرای عدالت باشیم چرا که اگر برخورد صورت نگیرد ممکن است سایرین هم دست به قانون شکنی بزنند و بدین ترتیب تیم‌هایی که به قانون و شرایط احترام گذاشتند متضرر می‌شوند.

 

سرپرست سپاهان در مورد اینکه ممکن است برخی بازیکنان بدون اجازه باشگاه در تمرینات گروهی و چند نفری شرکت کنند هم گفت: چنین چیزی امکان ندارد و مطمئن باشید از سوی بازیکنان ما سر نمی‌زند. همانطور که گفتم وضعیت تک تک آنها را پیگیری می‌کنیم و می‌دانیم همه در خانه مشغول تمرینات انفرادی هستند و اجازه این را ندارند که تمرینات دسته جمعی برگزار کنند و مطمئن باشید اگر بازیکنی تخطی کند با او برخورد خواهیم کرد.

 

فتاحی در ادامه گفت: ما یک آزمایش هم در یکی از مجهزترین آزمایشگاه‌های اصفهان از کل مجموعه انجام دادیم که خوشبختانه جواب آنها آمد و هیچ یک از اعضای باشگاه به ویروس کرونا مبتلا نبودند. البته این آزمایش‌ها آنطور که شنیدم تا 30 درصد مطمئن است و نمی‌توان نسبت به آن اطمینان کامل داشت و امیدوارم دانشمندان خوب ایرانی روش کامل مقابله با این ویروس را پیدا کنند. جا دارد از دکتر صدیقی، دکتر ربیعی و دکتر متین کیا هم تشکر کنم که به صورت ویژه پیگیر وضعیت بازیکنان و برنامه تیم هستند.

 

وی در مورد بحث قهرمانی لیگ که این روزها خیلی در موردش صحبت می‌شود هم عنوان کرد: در این مورد فقط یک تیم ساز مخالف می‌زند که لابد قهرمانی لیگ برای آنها خیلی مهم است و اگر اینطور است که حاضرند جان انسان‌ها برای قهرمان شدنشان به خطر بیافتد جام را به آنها بدهند تا این قائله ختم شود. ما دنبال این شکلی قهرمان شدن نیستیم و اگر برای آنها ارزشی دارد امیدوارم به آن برسند. تیم لیورپول انگلیس بعد از 30 سال در آستانه قهرمان شدن است و فاصله 20 امتیازی در جدول دارد ولی سرمربی‌شان می‌گوید جان یک انسان از فوتبال برای ما با ارزش‌تر است. ما هم اینطور فکر می‌کنیم و به نظر ما هم جان یک نفر انسان از همه این جام‌ها با ارزش‌تر است ولی اگر تیمی جور دیگری فکر می‌کند عقیده خودشان است.

 

سرپرست سپاهان در مورد تکلیف بازی با پرسپولیس و رسیدگی به آن در کمیته استیناف هم گفت: ما ادله محکمی برای کمیته محترم استیناف فرستادیم و مطمئنیم با توجه به افراد شایسته و خبره‌ای که در این کمیته وجود دارد حکمی عادلانه صادر شده و نتیجه بازی ما با پرسپولیس در مستطیل سبز مشخص می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------