باورنکردنی؛ ورزشگاه نیوکمپ در آستانه یک تغییر نام جنجالی



اخبار,اخبار ورزشی,ورزشگاه نیوکمپ
ورزشگاه نوکمپ بارسلونا با یک پیشنهاد جنجالی برای تغییر نام روبرو شده است.

به گزارش ورزش سه، روز سه شنبه بود که باشگاه بارسلونا اعلام کرد قصد دارد برای اولین بار حق نام گذاری استادیوم اختصاصی خود یعنی نوکمپ را به فروش برساند. همچنین مشخص شد که باشگاه کاتالانی درآمد این اقدام را در راستای مبارزه با ویروس کرونا خرج خواهد کرد.

 

حالا در همین رابطه آلکی دیوید، شریک تجاری مایک تایسون در یک شرکت تولید ماریجوانا، می گویند که آنها قصد دارند نام کمپانی خود را روی نوکمپ بگذارند و این حق را از باشگاه بارسلونا خریداری کنند. آن ها قصد دارند این ورزشگاه را به نام شرکت خود به اسم "swissx stadium" تغییر دهند.

 

آلکی دیوید در این باره می‌گوید: " این یک استادیوم عالی است که ما به شکل خاص به دنبال آن بودیم تا نام شرکت مان را روی آن بگذاریم. به نظر می رسد که این یک ایده شگفت انگیز است. شرکت من یک کمپانی تولید کننده ماری جوانا است و این موضوع در کشور اسپانیا نیز در مسیر قانونی شدن قرار دارد بنابراین در این‌باره هیچ مشکلی وجود ندارد."

 

ورزشگاه بارسلونا که در سال ۱۹۵۷ هیچ نام دیگری به جز نوکمپ را به خود ندیده حالا در آستانه یک نامگذاری عجیب و غریب قرار گرفته است. دیوید در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این نامگذاری به چهره باشگاه بارسلونا لطمه خواهد زد یا خیر نیز گفت: " چنین چیزی وجود ندارد؛ جهان بر اساس ایده ها متولد شده است."

 

جالب این که باشگاهی مثل منچستر سیتی بابت چنین اتفاقی سالیانه ۱۸ میلیون پوند دریافت می کند. یا مثلا باشگاه تاتنهام نیز سالیانه ۲۵ میلیون پوند از این روش درآمدزایی می کند. با این حال به طور قطع باشگاه بارسلونا در سطح دیگری قرار دارد و جزئیات می‌تواند نقش مهم تری را برای این باشگاه ایفا کند.

 

دیوید که یک فرد میلیاردر به حساب می آید و چندین شرکت به نامش ثبت شده می گوید در حال انجام مذاکرات با باشگاه کاتالانی است و همچنین نسبت به چنین توافقی بسیار خوشبین به نظر می رسد.

 

ثروت خالص دیوید حدود ۲.۶ بیلیون یورو تخمین زده شده است. او صاحب شرکت هایی مانند FilmOn ، وب سایت خرید خانه 9021go.com و سایت پخش ویدئو BattleCam.com نیز به حساب می آید و نکته عجیب درباره او این که این ۵۱ ساله در ماه می سال گذشته در جزیره کارائیب واقع در سنت کیتس دستگیر شد چرا که چیزی بالغ بر ۹۰۰ هزار پوند ماری جوانا در جت شخصی وی کشف شده بود.

 

حالا باید منتظر ماند و دید که واکنش باشگاه بارسلونا به این پیشنهاد جنجالی چگونه خواهد بود و آیا این باشگاه کاتالانی راضی به عقد چنین عقد قراردادی خواهد شد یا خیر.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------