تمرینات «مریم طوسی» بانوی دوومیدانی‌کار ایران در پشت‌بام/ تصاویر



اخبار,اخبار ورزشی,مریم طوسی
بانوی دوومیدانی‌کار ایران در روزهایی که شیوع ویروس کرونا باعث مشکلات زیادی شده، تمریناتش را در پشت‌بام خانه‌اش پیگیری می‌کند تا از آمادگی دور نشود.

به گزارش تسنیم، خبرگزاری فرانسه در گزارشی ویژه‌ به بررسی شرایط یکی از بانوان ورزشکار ایران در دوران شیوع کرونا پرداخته است. این رسانه فرانسوی سراغ مریم طوسی، بانوی دونده سرعت کشورمان رفته و از او گزارشی درخصوص شرایط تمریناتش منتشر کرده است.

 

شیوع ویروس کرونا در کشورهای جهان باعث شده ورزشکاران تمرینات خود را به صورت انفرادی و در فضاهای محدود انجام دهند و این شرایط از نظر مریم طوسی به معنای اجرای تمرینات در پشت‌بام خانه‌اش است.

 

طوسی رکورددار دوهای 100، 200 و 400 متر بانوان ایران است و دو مدال طلا در مسابقات داخل سال قهرمانی آسیا در سال‌های 2012 و 2014 کسب کرده است. در این روزها تمرینات او محدود شده و بر همین اساس تصمیم گرفته از سقف آپارتمانش برای حفظ آمادگی خود بهره ببرد.

 

بانوی دوومیدانی‌کار کشورمان در این باره می‌گوید: من در خانه تمرین می‌کنم، در هر جایی که بتوانم این کار را انجام بدهم، حتی پشت‌بام و داخل خانه. یک فضای سبز نیز وجود دارد و هر زمان که کسی در آنجا نباشد، در آن مکان هم تمرین می‌کنم. باید آمادگی خود را حفظ کنیم، چون مسابقات شروع خواهد شد  و باید وارد چالش شویم.

 

اخبار,اخبار ورزشی,مریم طوسی
اخبار,اخبار ورزشی,مریم طوسی
اخبار,اخبار ورزشی,مریم طوسی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------