آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

تیاگو سیلوا به چلسی پیوست/ هیئت مدیره باشگاه بارسلونا: مسی فروشی نیست



اخبار,اخبار ورزشی,نقل و انتقالات فوتبال جهان
تیاگو سیلوا مدافع باتجربه برزیلی با قراردادی 2 ساله رسماً به عضویت چلسی درآمد.

به گزارش خبرورزشی، تیاگو سیلوا مدافع ۳۵ ساله پیشین پاری‌سن‌ژرمن که با پایان یافتن قراردادش از تیم فرانسوی جدا شده بود، به چلسی پیوست.

 

سیلوا با باشگاه انگلیسی قراردادی ۲ ساله بست تا تجربه بازی کردن در لیگ برتر انگلیس را هم به دوران حرفه‌ای‌اش اضافه کند.

 

سوارس هم‌تیمی رونالدو در یوونتوس می‌شود؟

اخبار,اخبار ورزشی,نقل و انتقالات فوتبال جهان

تسنیم نوشت: بعد از اینکه آندره‌آ پیرلو اعلام کرد گونسالو ایگواین در برنامه‌های تاکتیکی‌اش جایی ندارد و این مهاجم آرژانتینی در این تابستان از جمع راه‌راه پوشان تورین جدا می‌شود، حالا نمایندگان این باشگاه در بازار نقل‌وانتقالات به دنبال یافتن مهاجمی جایگزین هستند.

 

سایت «گل» با انتشار گزارشی مدعی شد لوئیس سوارس که جدایی‌اش از بارسلونا در این تابستان محتمل به نظر می‌رسد به بارسلونا پیشنهاد شده است. مهاجم پیشین تیم‌های آژاکس و لیورپول که پیش از این هرگز تجربه بازی در سری A ایتالیا را نداشته، ممکن است فصل بعد هم‌بازی کریستیانو رونالدو در خط حمله بانوی پیر شود. رونالدو 35 ساله هم دو سال پیش از رئال مادرید جدا شد و به راه‌راه پوشان تورین پیوست.

 

سوارس 33 ساله که در فصل اخیر در 36 بازی 21 گل برای بارسا به ثمر رساند، اخیراً در گفت‌وگو با نشریه اسپانیایی «ال‌پایس» درباره اینکه گفته می‌شود در لیست فروش بارسلوناست، گفته بود: بارتومئو صحبت‌هایی درباره برخی از نام‌ها کرده است، درباره اینکه تغییراتی می‌تواند در تیم ایجاد شود، اما کسی از باشگاه به من نگفته است که می‌خواهند بدون من به کارشان ادامه دهند. اگر باشگاه تمایلی به انجام این کار دارد، بهتر است که رئیس باشگاه مستقیم این موضوع را به خودم بگویم.

 

مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا که یک سال دیگر از قراردادش با این باشگاه باقی مانده است، گفته می‌شود مورد توجه باشگاه اینتر میامی آمریکاست، اما اولویت او بازی در اروپاست.

 

سوارس 33 ساله که در سال 2014 در انتقالی 82 میلیون یورویی از لیورپول به بارسلونا پیوست، تاکنون در 283 بازی برای این تیم به میدان رفته و 198 گل به ثمر رسانده است.

 

سادیو مانه وارد لیست خرید بارسلونا شد

اخبار,اخبار ورزشی,نقل و انتقالات فوتبال جهان

با حضور رونالد کومان در بارسلونا، نام سادیو مانه هم به لیست بازیکنانی که احتمال دارد آبی‌واناری‌پوش شوند، اضافه شده است.

 

نشریه «گاردین» مدعی شد، کومان که در ساوتهمپتون مربی مانه بود و نقش پررنگی در رشد او داشته، تمایل دارد باز هم با ستاره سنگالی همکاری کند.

 

هنوز پیشنهاد رسمی بارسلونا برای لیورپول ارسال نشده، اما بعید است باشگاه لیورپول تمایلی داشته باشد یکی از بهترین بازیکنانش را راحت از دست بدهد.

 

زلاتان ابراهیموویچ با میلان تمدید می‌کند

اخبار,اخبار ورزشی,نقل و انتقالات فوتبال جهان

زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی تیم فوتبال آث میلان ایتالیا تا ساعتی دیگر قرارداد خود را با این باشگاه تمدید می کند و به احتمال زیاد پیراهن شماره ۱۱ روسونری (لقب میلان) را بر تن خواهد کرد.

 

این بازیکن در همین مورد پستی را در فضای مجازی منتشر کرد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,نقل و انتقالات فوتبال جهان

 

جزئیات پیشنهاد شگفت‌انگیز منچسترسیتی برای مسی

باشگاه منچسترسیتی با تمایل لیونل مسی به جدایی از بارسلونا برای جذب فوق‌ستاره کاتالان‌ها دست به کار شده است.

 

نشریه «اسپورت» مدعی شد، باشگاه منچسترسیتی حاضر شده برای جذب لیونل مسی ۱۰۰ میلیون یورو بپردازد و ۳ ستاره‌اش را هم به نوکمپ بفرستد. بازیکنانی که با مسی معاوضه خواهند شد، گابریل ژسوس، برناردو سیلوا و اریک گارسیا هستند.

 

علاوه بر گارسیا که محصول آکادمی بارسلونا بوده و این باشگاه در پی بازگرداندن اوست، ژسوس و سیلوا هم از بازیکنان کلیدی سیتی به حساب می‌آیند و با این تصمیم باشگاه منچسترسیتی نشان داده انتقال مسی چقدر برای آن‌ها مهم است.

 

قول پاری سن ژرمن به مسی

باشگاه پاری سن ژرمن به پدر مسی قول داده است که در صورت انتقال این بازیکن، نیمار و دی ماریا دو دوست صمیمی او را هم حفظ خواهد کرد.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از "Telefoot"، بحث جدایی مسی از بارسلونا بسیار جدی است و این بازیکن در آستانه جدایی از آبی اناری ها است.

 

دو باشگاه پاری سن ژرمن و منچستر سیتی مشتری جدی این فوق ستاره آرژانتینی هستند و در صورت جدایی راهی یکی از این دو باشگاه خواهد شد.

 

لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن با خورخه مسی پدر و مدیر برنامه های مسی تماس گرفته است تا نظر او را درباره موافقت و یا مخالفت با پیوستن این فوق ستاره آرژانتینی به پاری سن ژرمن مطلع شود.

 

این روزنامه فرانسوی نوشت که لئوناردو به پدر مسی قول داده است که در صورت پیوستن این بازیکن به تیم پاریسی اجازه جدایی را به نیمار و دی ماریا دو دوست صمیمی او ندهد.

 

در صورت پیوستن مسی به پاری سن ژرمن ام باپه هم تیم را ترک نخواهد کرد و آن وقت پاری سن ژرمن قوی ترین خط حمله جهان را خواهد داشت و بسیار به کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نزدیک خواهد شد.

 

توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن هم پیش از این بعد از نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در واکنش به احتمال حضور مسی گفت که هر باشگاه و مربی از این بازیکن استقبال خواهد کرد.

 

کلوپ: هیچ شانسی برای پیوستن مسی به لیورپول نیست

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشست خبری تیمش قبل از دیدار سوپر جام فوتبال انگلیس که فردا در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار می شود درباره شایعه پیوستن لیونل مسی به تیمش به صحبت پرداخت.

 

کلوپ درباره جذب لیونل مسی گفت: چه کسی نمی‌خواهد او را در تیم خود داشته باشد اما فرصتی نیست. این بازیکن برای ما نیست. اگرچه صادقانه بگویم، او خوب است! ولی شانسی برای پیوستن او به لیورپول نیست. بدیهی است که او به منچسترسیتی کمک می کند. سپس شکست دادن آنها حتی سخت تر خواهد بود. این برای لیگ برتر عالی خواهد بود، اما در عین حال ، فکر نمی کنم لیگ به چنین تقویتی نیاز داشته باشد.

 

او در ادامه صحبت های خود گفت: او هرگز در یک لیگ دیگر بازی نکرده است. فوتبال اینجا متفاوت است. من دوست دارم او را در لیگ برتر ببینم اما این خیلی سخت است. او همیشه در لالیگا بوده و نمی دانم در یک لیگ دیگر چگونه عمل خواهد کرد.

 

هیئت مدیره باشگاه بارسلونا: مسی فروشی نیست

باشگاه خبرنگاران نوشت: هیئت مدیره باشگاه بارسلونا در آخرین جلسه خود تصمیم گرفته که لیونل مسی را در این باشگاه نگه دارد و فصل بعد هم این بازیکن در این تیم توپ بزند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------