تصمیم‌های جدید دولت ژاپن درباره المپیک ۲۰۲۰ توکیو



اخبار,اخبار ورزشی,المپیک ۲۰۲۰ توکیو
دولت ژاپن طی نشستی که به برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ و تدابیر مبارزه با کرونا اختصاص داشت، تصمیم‌های جدیدی اتخاذ کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری کیودو، دولت ژاپن در نشستی که برای برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو و همچنین تدابیری برای مبارزه با ویروس کرونا اختصاص داده بود، تصمیم گرفت که ورزشکاران و تماشاگران اهل کشور‌هایی که وضعیت کرونا در آنجا پایدار شده است، نیازی به گذراندن دوره ۱۴ روزه قرنطینه نخواهد داشت.

 

در عین حال درباره این که آیا محدودیت‌هایی بر تعداد تماشاگران خارجی اعمال شود یا خیر در فصل بهار تصمیم گیری خواهد شد.

 

تماشاگرانی که اهل کشور‌هایی هستند که وضعیت کرونا در آنجا پایدار است ممکن است اجازه داشته باشند از حمل و نقل عمومی استفاده کنند، اما آن دسته از تماشاگران اهل  کشور‌هایی که وضعیت کرونا در آنجا وخیم است، نیاز دارند به قرنطینه بروند.

 

همچنین ورزشکاران و افرادی که قبل از بازی‌های المپیک توکیو برای حضور در رقابت‌های بین المللی وارد ژاپن می‌شوند، می‌توانند در طول دوره قرنطینه ۱۴ روزه در رقابت‌ها و جلسات تمرینی شرکت کنند.

 

پیش‌بینی می‌شود تا اواخر سال جاری، تصمیمات موقتی در رابطه با جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در طول بازی‌های المپیک و پارالمپیک اتخاذ شود.

 

پیش تر گزارش شده بود که تماشاگرانی که از کشور‌هایی که وضعیت کرونا در آنجا پایدار است به ژاپن می‌آیند اجازه خواهند داشت به محض رسیدن به ژاپن از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند، اما قبل از ترک کشور خود و به محض رسیدن به ژاپن باید آزمایش کرونا بدهند. ورزشکاران می‌توانند در طول دوران ۱۴ روزه قرنطینه در رقابت‌ها و تمرینات شرکت کنند، اما رفت و آمد آن‌ها باید محدود به حضور در دهکده بازی‌ها و سالن مسابقات باشد و آن‌ها نباید از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------