اخباری سرمربی موقت ماشین سازی شد



اخبار,اخبار ورزشی,سعید اخباری
بعد از استعفای سعید بیاتلو سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی سعید اخباری دستیار او به عنوان سرمربی موقت این تیم انتخاب شد.

به گزارش ورزش سه، ماشین سازی تنها بعد از گذشت 5 هفته اولین تغییر روی نیمکتش می بیند. بعد از جدایی وحید بیاتلو و قبول استعفای او ، مسئولان باشگاه ماشین سازی سعید اخباری دستیار اول او را به عنوان سرمربی موقت انتخاب کردند. 


اخباری که از مربیان جوان فوتبال ایران محسوب می شود  فصل گذشته دستیار مجیدجلالی در تیم گل گهر بود و پیش از آن در تیم هایی چون  فولا خوزستان و  راه آهن تهران کار کرده است. او قطعا برای اینکه ماشین سازی را که از 5 بازی تنها یک امتیاز گرفته و در قعر جدول قرار دارد به رتبه های بالاتر بیاورد کار سختی دارد اما فاصله کم امتیازی تیم ها در هفته های ابتدایی به گونه ای است که با یکی دو نتیجه خوب شرایط می تواند کاملا تغییر کند.


او در اولین مسابقه اش به عنوان سرمربی باید با تیم تراکتور همشهری قدرتمندش دیدار کند که قرار است بعد از برکناری علیرضا منصوریان با مسعودشجاعی به عنوان سرمربی در این بازی حضور پیدا کند. 


باتوجه به فشردگی مسابقات به نظر مسئولان ماشین سازی برای عبور از این بحران با استفاده از نفر دوم کادرفنی تیم که شناخت خوبی از تیم دارد اقدامی منطقی انجام داده اند. اخباری که بازیکنان زیادی از جمله برادران محمدی(میلاد و مهرداد) را به فوتبال ایران معرفی کرده ، این شانس را دارد که بتواند با بازی های خوب و کسب نتایج مناسب به عنوان یک سرمربی جدید و جوان در لیگ برتر مطرح شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------