رسانه‌های کاتالان: لاپورتا رئیس جدید باشگاه بارسلونا شد



رئیس جدید بارسلونا,اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی
تعدادی از رسانه‌های ایالت کاتالونیا، خوان لاپورتا را پیروز انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا معرفی کردند.

به گزارش تسنیم، انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا شب گذشته (یکشنبه) در چند منطقه از کشور اسپانیا برگزار شد تا از میان تونی فریکسا، خوان لاپورتا و ویکتور فونت یکی برای شش سال آینده بر مسند ریاست باشگاه بنشیند.

 

با وجود آنکه هنوز باشگاه به صورت رسمی برنده این رقابت انتخاباتی را معرفی نکرده است، اما برخی از رسانه‌های ایالت کاتالونیا خوان لاپورتا رئیس سابق باشگاه در فاصله سال‌های 2003 تا 2010 را به‌عنوان کاندیدای پیروز اعلام کرده‌اند.

 

یکی از این رسانه‌ها شبکه TV3 کاتالونیاست که اعلام کرده لاپورتا با کسب 58.3 درصد آرا برنده انتخابات شده است. طبق گزارش این شبکه ویکتور فونت با کسب 31.3 درصد آرا نفر دوم شده و فریکسا هم با 9.3 درصد آرا سومین نفر بوده است.

 

این شبکه درست به محض پایان زمان رأی‌گیری حضوری از اعضای باشگاه و قبل از شمارش آرای الکترونیکی که تعداد آنها بیش از 20 هزار نفر بوده است، اقدام به معرفی لاپورتا به‌عنوان رئیس جدید باشگاه بارسلونا کرده است.

 

در همین حال رادیو کاتالونیا هم همان نتایجی که توسط TV3 کاتالونیا اعلام شد را تأیید و لاپورتا را به‌عنوان رئیس جدید باشگاه معرفی کرده است.

 

انتظار می‌رود که تا ساعاتی دیگر برنده نهایی انتخابات ریاست باشگاه به صورت رسمی از سوی رسانه‌های رسمی این باشگاه معرفی شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------