عزیزی خادم: حساب فدراسیون فوتبال باز شده است/ عدم میزبانی تیم ملی شوک سنگینی بود



رئیس فدراسیون فوتبال,اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی
شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: عدم میزبانی تیم ملی برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی شوک سنگینی بود.

به گزارش تسنیم، شهاب‌الدین عزیزی خادم امروز (سه‌شنبه) پس از حضور در مجلس شورای اسلامی درباره خروجی این جلسه اظهار داشت: این جلسه برای بحث میزبانی ایران برگزار شد و قرار است تماس‌هایی از سوی مجلس و وزارت گرفته شود. جلسه را مناسب ارزیابی می‌کنم، چرا که دغدغه و وسواس نمایندگان مجلس نسبت به اجحاف میزبانی ایران را دیدم. قرار شد از تمام ظرفیت‌های مجلس و دیگر دستگاه‌ها و فضاها برای برگرداندن حق میزبانی ایران را استفاده کنیم.

 

وی افزود: یکی از جایگاه‌ها مجلس شورای اسلامی است که چکیده و عصاره برآمده از مردم است. امروز من را دعوت کردند و گزارشی از چالش میزبانی ایران و باعث تکدر افکار عمومی شده است را، خدمت دوستان دادم. برنامه‌ریزی و راهکارها را برای برگرداندن میزبانی به ایران را ارائه کردیم. نامه‌نگاری‌ها و استفاده از مجلس، وزارت ورزش و دستگاه‌های خارجی چه رسمی و غیر رسمی را به کار می‌گیریم و از هر کسی که می‌تواند کمک کند درخواست می‌کنیم کمک کنند میزبانی ایران بازگردد. عدم میزبانی شوک سنگینی به فوتبال کشور بود.

 

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اردوی پیش‌روی تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: اردویی را در فروردین‌ماه برای بازی تدارکاتی با سوریه خواهیم داشت. پس از آن اردوی کیش را تدارک دیده‌ایم. بحث خوش‌بینی برای بازگشت میزبانی یک طرف است، قبول واقعیت‌ها از جمله تحریم بخش دیگری است. در حوزه‌های مختلف آثار تحریم‌ها را می‌بینید، از جمله باشگاه‌های ما که میزبانی از آنها گرفته شده است. ناامید نیستیم و در همان راستا برنامه‌های تیم ملی در فروردین و خرداد را تدارک دیده‌ایم. اردوی یک هفته‌ای در کیش خواهیم داشت و اگر مسابقات بر اساس نقشه و راهی که AFC داده و قرار باشد بازی‌های ایران در بحرین برگزار شود، از کیش به بحرین خواهیم رفت. از همه توان استفاده خواهیم کرد تا تیم ملی به مرحله بعد صعود کند.

 

عزیزی خادم ادامه داد: همه وظیفه داریم و آن هم حمایت، حمایت و حمایت از تیم ملی است. قطار و لوکوموتیو فوتبال کشور، تیم ملی ایران است و باید تلاش صادقانه برای صعود ایران داشته باشیم، چه میزبانی در ایران باشد چه در بحرین. رضایت‌مندی عمومی برای افکار عمومی است و باید اولویت اول ما باشد. زمانی مردم راضی می‌شوند که تیم ملی به جام جهانی صعود کند. نمی‌خواهم به گذشته بازگردم، چرا که مردم از همه چیز آگاه هستند. در فضای مجازی مردم به روز هستند. فوتبال الان به آرامش نیاز دارد و باید از هر گونه التهاب پرهیز کرد و هر کسی برای منافع ملی گام بردارد، دستش را می‌بوسیم. امیدوارم همه در این راستا قدم برداریم تا خالصانه به سیانت فوتبال ملی کمک کرده باشیم. مهم‌ترین هدف ما در سه، چهار ماه آینده تیم ملی است. اگر خوشحالی مردم را می‌خواهیم، باید به اتحاد فکر کنیم. وحدت و اسنجام‌مان را باید بیشتر کنیم. به هر دلیلی این اتفاقات اتفاده، بخشی از آن در بحث بین‌الملل بوده است. فروتنانه و خاضعانه می‌خواهم حمایت کنند. 

 

وی در مورد بحث تغییرات در فدراسیون فوتبال تصریح کرد: اولویت اول ما تیم ملی فوتبال ایران است. تیم ملی مهم‌ترین گزاره و گزینه ما خواهد بود. برنامه‌های‌مان را در حوزه داوران داده‌ایم و حتما دستمزد چشمگیر داوران را در فصل آینده خواهیم داشت، سیستم‌های رادیویی نیز برای داوران تهیه می‌کنیم. 

 

رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با بسته شدن حساب فدراسیون گفت: بخشی از آن به مالیات بازمی‌گشت. امروز یک جلسه با سازمان اداره مالیات داشتم و حساب باز شده است. همانطور که گفتم برنامه‌هایی داریم که برای اجرای آن نیاز به زمان است. امید فراوان به اجرای برنامه‌ها داریم، چون این برنامه‌ها بخش زیادی قابلیت اجرایی دارند. برنامه‌ها را در معرض مجمع قرار دادم و بر اساس آن رأی داده شده است. ما برنامه گریز نیستیم اما نیاز به زمان داریم. هر کاری را باید به تناسب آن قدم به قدم پیش رفت. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------