حق پخش لیگ قهرمانان هنوز خریدارى نشده/ دیدارهای استقلال پخش تلویزیونی می‌شود؟



حق پخش لیگ قهرمانان آسیا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
پخش مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باید مستقیماً از طریق امضاى قرارداد و توافق با کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت پذیرد که این اتفاق هنوز رقم نخورده است.

به گزارش تسنیم، پایگاه خبری استاد الدوحه قطر به نقل از پیر کاخیا، رئیس سابق شرکت ورد گروپ در خصوص پخش مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نوشته است: توافق جهت پخش مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در خاورمیانه به‌شکل مستقیم از طریق کنفدراسیون صورت می‌گیرد و دیگر ارتباطى به شرکت سابق نخواهد داشت چرا که قرارداد قبلی در سال 2020 به پایان رسید.

 

وى در خصوص پخش بازی‌هاى لیگ قهرمانان آسیا که از هفته آتی آغاز می‌شود گفت: توافق با AFC به‌صورت مستقیم صورت می‌گیرد و از طریق کمیته مالی کنفدراسیون فوتبال آسیا، خصوصاً در مورد بازى‌هاى منطقه خاورمیانه انجام خواهد شد. بازى‌هاى لیگ قهرمانان در عربستان به‌صورت داخلی پخش خواهد شد و فعلاً پخش ماهواره‌اى براى سایر کشورها انجام نمی‌شود، چرا که هیچ شبکه‌اى حق پخش خارج از مرزهاى سعودى را خریدارى نکرده است.

 

کاخیا اضافه کرد: پخش ماهواره امکان‌پذیر نخواهد بود، مگر اینکه شبکه بین اسپورت هزینه لازم را پرداخت کند و تا الآن حق پخش تنها مخصوص شرکتی است که از جانب وزارت ورزش عربستان آن را براى پخش داخلی خریدارى کرده است و اجازه پخش ماهواره‌اى نخواهد داشت.

 

به گزارش تسنیم؛ علاوه بر تیم فولاد که امشب در دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین امارات می‌رود و در صورت صعود باید دیدارهای خود را به‌میزبانی سعودی‌ها برگزار کند، استقلال نیز در گروه C حضور دارد، به این ترتیب هنوز مشخص نیست که دیدارهای استقلال پخش زنده تلویزیونی خواهد داشت یا خیر.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------