توقف خانگی آرژانتین مقابل شیلی در شب درخشش مسی



دیدار تیم ملی آرژانتین و شیلی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
آرژانتین در شبی که مسی نمایش درخشانی داشت مقابل میهمان خود شیلی متوقف شد تا شانس رسیدن به صدر جدول را از دست بدهد.

به گزارش ایرنا، هفته پنجم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه آمریکای جنوبی موسوم به کُنمِبول امروز(جمعه) با دیدار حساس ۲ تیم آرژانتین و شیلی پیگیری شد. این مسابقه که از ساعت ۴:۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز شده بود در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام رسید.

 

ابتدا در دقیقه ۲۴ لیونل مسی از روی نقطه پنالتی موفق شد آۀبی سلسته را پیش بیندازد اما ۱۲ دقیقه بعد آلکسیس سانچز، ستاره کهنه‌کار شیلی کار را به تساوی کشاند. در ۴۵ دقیقه دوم حملات ۲ تیم خصوصا آرژانتین ثمری نداشت و بازی با همان ۲ گل رد و بدل شده در ۴۵ دقیقه اول به اتمام رسید. لیونل مسی با گرفتن نمره ۸.۵ از سایت سوفا اسکور، بهترین بازیکن میدان نام گرفت. او در این دیدار تلاش زیادی برای پیروزی تیم لیونل اسکالونی انجام داد اما درخشش کلودیو براوو، گلر تیم شیلی مانع از این اتفاق شد.

 

آرژانتین حالا در پنجمین بازی خود به دومین تساوی رضایت داد تا با توجه به سه بردی که داشت ۱۱ امتیازی شود و با ۱۱ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به رقیب سنتی خود برزیل، بعد از این تیم در رده دوم، به صورت موقت باقی بماند. شیلی نیز با پنج امتیاز در رده ششم باقی ماند تا وضعیتش خطرناک باقی بماند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------