ماجرای خداحافظی قایدی دوم از استقلال/ شکایت فریادشیران از دو پیشکسوت استقلال



عرفان باقری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
چند بازیکن بااستعداد استقلال در تیم های پایه اقدام به فسخ قراردادهایشان کردند؛ اقدامی که با اعتراض شدید هواداران این تیم مواجه شده است.

به گزارش ورزش سه، آشفتگی مدیریتی در باشگاه استقلال در همه بخش ها تاثیر خود را گذاشته و اگرچه بیشتر این موضوع در تیم بزرگسالان نمود پیدا کرده اما تیم های پایه آبی ها نیز روزهای خوشی را تجربه نمی کنند.


اگرچه در تعطیلات پایان فصل رقابت های پایه در سطح کشور هستیم اما از چند روز دیگر تیم های مختلف کار خود را در رده های سنی مختلف برای فصل جدید آغاز می کنند اما در استقلال فعلا همه چیز بهم ریخته و آکادمی این باشگاه هم مانند تیم بزرگسالان شرایط بدی را تجربه می کند.


بعد از موافقت مدیران باشگاه با استعفای ناصر فریادشیران رییس آکادمی استقلال، هنوز هیچ فرد جدیدی برای مدیریت آکادمی انتخاب نشده تا اوضاع آنها تا حد زیادی اسفناک شود. موضوعی که این روزها بسیار در فضای مجازی مطرح شده، فسخ قرارداد یک طرفه تعداد زیادی از ستاره های پایه استقلال است. 


بازیکن مستعد تیم های پایه استقلال که می توانند آینده باشگاه را تامین کنند، از شرایط مالی نامساعد در آکادمی این باشگاه و نداشتن امکانات کافی گلایه مند هستند و همین مساله سبب شده تا یکی یکی اقدام به فسخ قرارداد کنند.


طی روزهای گذشته نفراتی مانند عرفان باقری، سبحان ساکی، زاوشی و... در فضای مجازی از استقلال خداحافظی کردند که البته موضوع درباره باقری بیشتر به چشم آمده است.


عرفان باقری بازیکن 17 ساله تیم جوانان استقلال است که چندین سال پیراهن این تیم را در رده های سنی آکادمی پوشیده و درباره اش گفته می شود یکی از بااستعدادترین ها است. باقری امروز در یک پست اینستاگرامی از استقلال خداحافظی کرده است. 

عرفان باقری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

***

 

شکایت فریادشیران از دو پیشکسوت استقلال

ناصر فریاد شیران که هفته گذشته بعد از کش و قوس های فراوان از سمتش در استقلال استعفا کرد، از دو پیشکسوت این تیم شکایت کرده است.


در روزهایی که موضوع جدایی یا ماندن فریادشیران در آکادمی استقلال داغ بود، برخی پیشکسوتان این باشگاه مصاحبه هایی را علیه این مدیر مستعفی انجام دادند که حالا او به مراجع قضایی شکایت کرده است.


شکایت فریاد شیران از مهدی فنونی زاده و محمد نوری در دادسرا به ثبت رسیده است.


فریاد شیران در این باره به خبرنگار ما گفت: «این آقایان باید به دادگاه بیایند و حرف هایی که درباره ام زدند را اثبات کنند.»

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------