واکنش باشگاه استقلال به یک شایعه نقل و انتقالاتی/ مجیدی خواستار حفظ قایدی شد



باشگاه استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه استقلال در مورد انتشاری خبری مبنی بر مذاکره با چند بازیکن جدید توضیحی ارائه کرد.

به گزارش مهر، در حالی که هنوز رقابت های بیستمین دوره لیگ برتر به پایان نرسیده و چند هفته دیگر از آن باقی مانده است، اخبار نقل و انتقالات پیرامون تیم های مختلف منتشر می شود.

 

یکی از تیم هایی که خبرهایی در مورد آن منتشر می شود استقلال است که همواره به حاشیه هایی نیز همراه بوده است. باشگاه استقلال در واکنش به خبری مبنی بر مذاکره فرهاد مجیدی با سه بازیکن جدید اعلام کرد:« یکی از کانال‌های با سابقه طولانی در حاشیه سازی علیه استقلال، در خبری مدعی شد که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با ۳ بازیکن ذوب‌آهن، وحید محمدزاده، میلاد جهانی و عبدالله حسینی مذاکره داشته که خبر مذکور به این وسیله توسط سرمربی محترم استقلال تکذیب می‌شود.»

 

 درخواست مجیدی از هیات مدیره/ قایدی را راضی کنید بماند

مهدی قایدی یکی از ستاره‌های این روزهای فوتبال ایران است که روی نوار پیشرفت قرار دارد و در سن ۲۲ سالگی یکی از بهترین‌های ایران است.

 

عملکرد قایدی به خصوص در میادین بین‌المللی باعث شده تا این بازیکن با پیشنهادات اغوا کننده‌ای مواجه باشد و با اینکه یک فصل دیگر هم با استقلال قرارداد دارد، اما احتمال جدایی‌اش از این جمع زیاد باشد.

 

فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان تمایلی به جدایی قایدی ندارد و در همین راستا از هیات مدیره باشگاه خواسته تا نهایت تلاش خود را برای راضی کردن قایدی جهت ادامه حضور در استقلال انجام دهند.

 

قایدی فصل آینده را هم با استقلال قرارداد دارد، اما به دلیل تعدد پیشنهادات خارجی و ارقام بالای پیشنهادی، راضی کردن قایدی برای فصل آینده چندان ساده نخواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------