آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

واکنش محمدحسین میثاقی به نتایج عجیب مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال



محمدحسین میثاقی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
نتایج جنجالی رقابت‌های شب گذشته لیگ دو با واکنش مجری برنامه فوتبال برتر همراه بود.

به گزارش ورزش سه، در اتفاقاتی جنجالی شب گذشته در حالی مرحله گروهی رقابت‌های گروه دوم لیگ دو به پایان رسید که تیم شهید قندی یزد با پیروزی 10 بر 1 مقابل سردار بوکان، به لطف تفاضل گل بهتر توانست به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله پلی‌آف لیگ یک شود و تیم‌های شاهین بندرعامری و شهرداری ماهشهر نیز از رسیدن به این مهم با توجه به تفاضل کمتر بازماندند.

 

البته آن‌ها شب گذشته نتایج پرگلی را به ثبت رساندند؛ شاهین بندرعامری 6 بر 1 میلادمهر تهران را در هم کوبید و شهرداری ماهشهر با 6 گل پاس همدان را از پیش‌روی برداشت اما این آمار بالای گل‌های رد و بدل شده باعث نشد تا آن‌ها فاصله تفاضل گل خود با شهید قندی یزد را جبران کنند و در نهایت این تیم یزدی بود که توانست به پلی‌آف صعود کند.

محمدحسین میثاقی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

نتایج جنجالی و غیرعادی رقم خورده در هفته پایانی لیگ دو، از شب گذشته در شبکه‌های اجتماعی جنجال زیادی را به پا کرد که یکی از چهره‌هایی که به این نتایج واکنش نشان داد، محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر بود که نوشتن عبارت «کمیته اخلاق» در بالای نتایج به دست آمده در لیگ دو، این‌گونه درخواست ورود دستگاه‌های نظارتی به اتفاقات رخ داده در لیگ دو را داشت.

 

احتمالا در برنامه آتی فوتبال برتر نیز این نتایج جنجالی و عجیب و غریب مورد بررسی بیشتری قرار خواهند گرفت تا ابعاد گسترده‌تری از حواشی در انتظار رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال ایران باشد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------