پرونده جنجالی دیدار ملوان و بادران؛ اتهام سنگین پژمان نوری به علی خطیر: او در تبانی دست دارد



علی خطیر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مدیرعامل و اسطوره باشگاه ملوان با انتشار مستنداتی به موضوع اتفاقات جنجالی دیدار تیمش مقابل بادران تهران پرداخت.

به گزارش ایلنا، ملوان در آخرین هفته از لیگ دسته اول در خانه برابر بادران شکست خورد و این در حالی بود که پنالتی عجیب علیه این تیم نقش زیادی می‌توانست در تیم صعود کننده به لیگ برتر داشته باشد. پژمان نوری، شماره هشت محبوب انزلی‌چی‌ها که اکنون در قامت مدیر این باشگاه کار را دنبال می‌کند در گفتگو با برنامه فوتبال یک و مجتبی پوربخش به اتفاقاتی اشاره دارد که می‌توانست سرنوشت لیگ را تغییر دهد.

 

نوری در ابتدای صحبت‌هایش می‌گوید: ملوان امسال کاملا خصوصی اداره شد. هزینه‌ها کاملا کمرشکن است و ما چند تیم علاوه بر تیم فوتبال بزرگسالان داشتیم. با این حال اکنون سه بازی مهم در جام حذفی خواهیم داشت. (ملوان در جام حذفی باید با مصاف خیبر خرم‌آباد در مرحله یک چهارم برود)

 

وی درباره اشتباهات داوری علیه تیمش در دیدار با بادران گفت: ما بدون حاشیه به دنبال کارمان هستیم اما بعضی اوقات به شعور ادم اهانت می شود و سکوت به معنای خیانت به مردم انزلی است. داخل خانه خودمان سرمان را می‌برند. مربی به بازیکن می‌گوید وارد محوطه می‌شوی خودت را روی زمین بینداز و دو پنالتی به این شکل علیه ما گرفته شد. ما میخواهیم فوتبال داخل زمین نتیجه اش مشخص شود. اگر پنالتی آستارا گل می شد و بادران هم به نتیجه اش می رسید کل دنیا به فوتبال ما می خندید. یک فصل تیمی زحمت کشیده و بعد فوتبال داخل زمین مشخص نشود! من تا آخر این قضیه جلو خواهم رفت و همه مردم ایران دیدند که چه چیزی در بازی ما رقم خورد.

 

اسطوره ملوان و مدیرعامل کنونی این باشگاه درباره مستنداتش گفت: یادم است که چند بازی قبل آقای فلاح مدیرعامل فجر با من تماس گرفت و گفت نمی خواهید با تمام قوا بازی کنید اما گفتم که ما ملوان هستیم و اگر خاطرتان باشد چند سال قبل استقلال نتیجه می خواست اما بردیم و پرسپولیس قهرمان شد. داخل زمین به بازیکن ما می گفتند که برای شما مهم نیست و چرا این کار را می کنید.

 

نوری در ادامه صحبت‌هایش به نکته عجیبی اشاره دارد و می‌گوید علی خطیر، عضو سابق فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال در اردوی داوران پیش از بازی حضور داشته است: سوال من این است که علی خطیر شب قبل از بازی در هتل داوران چه می کرد؟ چرا ساعت ۶ و ربع که داوران خارج می شود ایشان پشت آنها از هتل خارج می شود. من یک سری دیگر مستندات دارم و‌ اگر کمیته اخلاق مرا بخواهد صحبت می کنم.

 

وی ادامه داد: اقای کرمانشاهی یک ویلا در انزلی دارد ‌و سه شب قبل وارد انزلی شده بود و در هتل مستقر نشدند. کار سختی نیست که بخواهیم کنترل کنیم. باید جرایم سنگین باشد. اشکان خورشیدی وقتی آن اشتباه بزرگ را که در زمان کورس بودن ما انجام دادند چه کردند؟ بازی لیگ برتری به او دادند. ایشان (علی خطیر) تهش می خواهد بگوید برای تفریح آمده بودم اما کسانی که فوتبالی هستند و همه چیز آن را می‌دانند بهتر دلیل این حضورشان را می‌دانند!

 

***

 

علی خطیر در هتل داور جنجالی لیگ یک

پژمان نوری پس از اتهامات سنگین خود به علی خطیر، این تصویر را برای برنامه فوتبال یک ارسال کرد که از شبکه ورزش پخش شد.

 

علی خطیر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------