محکومیت میلیاردی پرسپولیس در پرونده بیرانوند



علیرضا بیرانوند،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رأی پرونده شکایت علیرضا بیرانوند از باشگاه پرسپولیس از سوی کمیته وضعیت اعلام شد و این دروازه‌بان توانست باشگاه سابق خود را محکوم کند.

به گزارش تسنیم به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پس از بررسی پرونده علیرضا بیرانوند در کمیته وضعیت بازیکنان مبنی بر قرارداد وی با باشگاه پرسپولیس به مدت پنج فصل، دو متمم موجود و شروط (قهرمانی در لیگ، کسب سهمیه) برای فصل‌های 96-95، 97-96، 98-97 و 99-98 پس از بررسی ادعای خواهان پرونده (علیرضا بیرانوند) از سوی کمیته وضعیت بازیکنان، باتوجه به مستندات ارائه شده به ویژه نظریه کارشناسی رسمی دادگستری، باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس به پرداخت مبلغ بیست و چهار میلیارد و دویست و یک میلیون ریال به عنوان اصل خواسته و مبلغ پانصد و بیست و هفت میلیون و پانصد و هشتاد و یک هزار و هشتصد ریال به عنوان هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

 

ضمن اینکه درخواست بیست و شش میلیارد و پانصد و هشتاد و چهار میلیون و پانصد هزار ریالی بیرانوند مردود اعلام شد.

 

رای صادره مستند به بند 2 ماده 14 آیین‌نامه دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف فدراسیون است.

 

مجموع محکومیت باشگاه پرسپولیس با شکایت علیرضا بیرانوند به اضافه هزینه دادرسی، بالغ بر 2 میلیارد و 472 میلیون تومان شده است.

 

***

 

AFC هم حق را به منصوریان داد/ فرصت ۲ روزه تراکتور برای فرار از محرومیت

کنفدراسیون فوتبال آسیا حکم کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال را در پرونده شکایت منصوریان از تراکتور تایید کرد.

 

به گزارش فارس، پس از شکایت علیرضا منصوریان از باشگاه تراکتور در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال، این کمیته تراکتور را به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۹۲۸ میلیون و ۱۳۸ هزار و ۴۸۷ تومان محکوم کرد و به این باشگاه تا پایان فصل مهلت داد مطالبات سرمربی اسبق خود و دستیارانش را پرداخت کند.

 

البته با وجود اعتراض تراکتور به کمیته استیناف این کمیته هم رای کمیته وضعیت را تایید کرد. پس از آن سرمربی تیم آلومینیوم اراک همچنین با ارسال مستندات خود به AFC، شکایت خود را در کنفدراسیون فوتبال آسیا هم ثبت کرد.

 

اکنون AFC رای کمیته وضعیت فدراسیون کشورمان در این پرونده را تایید کرده و تراکتوری ها تنها تا پایان فصل مهلت دارند با منصوریان تسویه حساب کنند در غیر این صورت با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه، تراکتور نمی‌تواند اقدام به جذب بازیکن جدید کند و اگر پس از اتمام مهلت مجدد بازهم طلب منصوریان پرداخت نشود، احتمال کسر امتیاز از این تیم وجود دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------