لیونل مسی از بارسلونا جدا شد



لیونل مسی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه بارسلونا رسما اعلام کرد که لیونل مسی از این باشگاه جدا خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای رسمی از جدایی لئونل مسی خبر داد. باشگاه بارسا در این بیانیه توضیح داد که چه اتفاقی در ماکرات برای تمدید قرارداد این مهاجم آرژانتینی افتاده است.

 

در بیانیه بارسا آمده است: "با وجود اینکه بین باشگاه بارسلونا و لئو مسی به توافق رسیده ایم و با قصد مشخص امروزِ هر دو طرف برای امضای قرارداد جدید، به دلیل موانع اقتصادی و ساختاری (مقررات لالیگای اسپانیا) نمی توان این قرارداد را رسمی کرد.

 

در مواجهه با این وضعیت لیونل مسی ارتباط خود را با بارسلونا ادامه نخواهد داد. هر دو طرف عمیقا متاسفند که در نهایت خواسته های بازیکن و باشگاه برآورده نمی شود.

 

بارسا از صمیم قلب از بازیکنی که در رشد این باشگاه نقش داشته تشکر می کند و برای او بهترین ها را در زندگی شخصی و حرفه ای آرزو دارد. "

 

پشت پرده بیانیه جدایی مسی از بارسلونا چیست؟

جماران نوشت: لالیگا روز گذشته با شرکتی به نام "CVC Capital Partners" قرارداد امضا کرده که براساس آن پول هنگفتی به تیم های حاضر در لالیگا می رسد که بارسلونا می تواند با این مبلغ قرارداد مسی را تمدید کند اما موضوع این است که بارسلونا و رئال مادرید به این شرکت اعتماد ندارند و مخالف بستن چنین قراردادی بودند. 

 

برهمین اساس گفته می شود بارسلونا درنظر دارد با این بیانیه تباس رئیس لالیگا را به لغو این قرارداد راضی کند. 

 

پاری سن ژرمن، مقصد بعدی لیونل مسی؟

به احتمال زیاد پاری سن ژرمن تیم بعدی لیونل مسی خواهد بود.

 

طرفداری نوشت: پس از جدایی لیونل مسی از بارسلونا، بسیاری از منابع خبری اروپا، پاری سن ژرمن را مقصد بعدی او معرفی کردند.

 

به نقل از موندو، گل و RMC Sport؛ پاری سن ژرمن و منچسترسیتی تنها تیم هایی هستند که توانایی امضای قرارداد با لیونل مسی را دارند. منچسترسیتی روی خرید هری کین و جک گریلیش تمرکز کرده و تمایلی به تغییر برنامه های نقل و انتقالاتی خود ندارد. در این شرایط، پاری سن ژرمن مقصد بعدی لیونل مسی خواهد بود. ناصر الخلیفی از مدت ها قبل منتظر آزاد شدن مسی بود و حالا که این فرصت مهیا شده، او سریعاً وارد عمل خواهد شد. خوشبینی زیادی در مورد انتقال مسی به پاریس وجود دارد.

 

گفتنی است مسی طی روزهای اخیر تعطیلات تابستانی خود را در کنار ستاره های پاری سن ژرمن در ایبیزا سپری کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------