پیروزی قاطعانه فاینورد در شب گلزنی جهانبخش و حرکت جالب ستاره ایرانی



علیرضا جهانبخش،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
ستاره ایرانی فاینورد همانند دور قبلی لیگ کنفرانس اروپا، مقابل نماینده سوئد هم گلزنی کرد.

به گزارش تسنیم، دیدارهای دور رفت مرحله انتخابی مسابقات فوتبال لیگ کنفرانس اروپا پنجشنبه شب برگزار شد که در مهمترین بازی، فاینورد با نتیجه 5 بر صفر بر الفسبورگ سوئد غلبه کرد.

 

علیرضا جهانبخش از ابتدای این مسابقه در زمین بود و گل دوم فاینورد را در دقیقه 30 به ثمر رساند. وینگر ایرانی فاینورد در دقیقه 67 جای خود را به روبرت بوژنیک داد.

 

لوئیس سینیسترا در دقایق 25، 37 و 48 و برایان لینسن در دقیقه 59، سایر گل‌های نماینده هلند را به ثمر رساندند تا شاگردان آرنه اسلات، در آستانه صعود به مرحله گروهی مسابقات قرار گیرد.

 

جاستین بیلو سنگربان فاینورد و فردریک هولست از الفسبورگ در نیمه دوم از زمین اخراج شدند.

 

در این چارچوب تیم خنت هم میهمان راکو چستوچوای لهستان بود و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. میلاد محمدی همانند سایر دیدارهای این فصل خنت، جایی در فهرست 18 نفره تیمش نداشت.

 

تیم رُم نیز در نخستین دیدار رسمی خود با هدایت ژوزه مورینیو، با نتیجه 2 بر یک مقابل ترابزون‌اسپور پیروز شد. آندره‌آس کورنلیوس در دقیقه 64 برای ترابزون‌اسپور و لورنزو پیگرینی و الدور شاهمرادف در دقایق 55 و 81، گل‌های جالوروسی را به ثمر رساندند.

 

تاتنهام هم مقابل پاکوش ده‌فریرا صف‌آرایی کرد و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. لوکاس سیلوا در دقیقه 45 دروازه شاگردان نونو اسپریتو را گشود.

 

حرکت زیبای «جهانبخش» و توییت جالب فاینورد برای او

«علیرضا جهانبخش» شب گذشته(پنجشنبه) به همراه فاینورد در چارچوب مرحله رفت دیدارهای انتخابی لیگ کنفرانس اروپا به مصاف الفسبورگ سوئد رفت و توانست یکی از پنج گل تیمش را به ثمر برساند. 

 

این ستاره ایرانی که در این روزها عملکرد بسیار خوبی در فاینورد دارد، در دقیقه ۶۸ و به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد. 

 

در این بازی یکی از اتفاقات جالب فوتبالی رخ داد و جهانبخش با حرکت زیبا و قابل قدردانی خود، تشویق طرفداران فاینورد را برای خود خرید. یکی از مهاجمان تیم سوئدی با بیرون رفتن توپ نتوانست خود را کنترل خود و به شدت به فیلمبردار کنار زمین برخورد کرد.

 

با افتادن فیلمبردار و دوربینش، این جهانبخش بود که به سمت او رفته و کمک کرد تا همه چیز به حالت عادی خود بازگردد. این حرکت جهانبخش بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته است.

 

باشگاه فاینورد نیز با انتشار پستی در صفحه توییتری خود، از این اقدام جهانبخش و گلزنی‌ او قدردانی کرد و نوشت: به کمک و یک گل نیاز دارید؟ به علیرضا زنگ بزنید.   

 

علیرضا جهانبخش،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
علیرضا جهانبخش،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

***

 

کاهش امید زوریا برای صعود به لیگ اروپا با شکستی سنگین/ صیادمنش و زاهدی به میدان رفتند

در چارچوب دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ اروپا، زوریا لوهانسک پنجشنبه شب به مصاف راپید وین رفت و با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

 

تاکسیارچیس فونتاس در دقیقه 29، اِرکان کارا در دقیقه 78 و مارکو گرول در دقیقه 86 برای راپید گلزنی کردند تا امید زوریا برای راهیابی به لیگ اروپا بسیار کاهش یابد.

 

اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی زوریا لوهانسک از ابتدا به میدان رفت و در دقیقه 84 جای خود را به رایموند اووسو داد. شهاب زاهدی هم در دقیقه 64 به جای آرتم گروموف وارد زمین شد، اما این دو نتوانستند مانع شکست تیم خود شوند.

 

نتایج سایر دیدارهای رفت دور پلی‌آف لیگ اروپا به این شرح است:

اومونیا نیکوزیا 4 - رویال آنتورپ 2

راندرز FC یک - گالاتاسرای یک

اسلاویا پراگ 2 - لژیا ورشو 2

مورا یک - اشتورم‌گراتس 3

فنرباغچه یک - HJK صفر

المپیاکوس 3 - اسلوان براتیسلاو صفر

گلاسکو رنجرز یک - آلاشکِرت صفر

 

دیدارهای برگشت این مرحله روز چهارم شهریور برگزار خواهد شد و تیم‌های پیروز در مجموع دو بازی رفت و برگشت، به مرحله گروهی لیگ اروپا صعود می‌کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------