اطلاعیه باشگاه استقلال: گران‌ترین انتقال تاریخ فوتبال ایران انجام شد/ زرینچه استعفا داد؛ تکذیب استعفای فرهاد مجیدی



باشگاه استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه استقلال به جدایی مهدی قائدی سرانجام واکنش رسمی نشان داد.

به گزارش سایت باشگاه استقلال، پیرو مصوبه هیات مدیره باشگاه و موافقت فرهاد مجیدی سرمربی محترم تیم، بعد از مذاکرات فشرده انجام گرفته از سوی مدیرعامل و با تامین شدن خواسته‌های باشگاه از سوی مدیران باشگاه شباب الاهلی امارات در مذاکرات مددی و مدیران باشگاه اماراتی، باشگاه استقلال موافقت خود با انتقال این بازیکن را اعلام کرد. به این ترتیب مهدی قائدی با گران ترین انتقال تاریخ فوتبال ایران از یک تیم ایرانی به باشگاه خارجی، راهی شباب الاهلی امارات شد. باشگاه استقلال برای این بازیکن جوان که با پیراهن استقلال عملکرد درخشانی داشت، آرزوی موفقیت و پیشرفت دارد.

 

 ناراحتی مجیدی از برکناری برادرش

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تماس برادرش سریعاً عازم باشگاه شد.

 
به گزارش خبرآنلاین، پس از انتصاب جواد زرینچه به عنوان سرپرست استقلال و تقدیر از فرزاد مجیدی برای زحماتی که در این مدت به عنوان کمک سرپرست کشیده بود، او به شدت از شرایط موجود ناراحت‌ شده و با فرهاد مجیدی تماس گرفت تا تکلیفش مشخص شود.

 

فرهاد مجیدی به محض شنیدن این خبر، سریعاً راهی باشگاه شد تا از وضعیت موجود مطلع شود.

 

نصرالله عبداللهی با ناراحتی باشگاه استقلال را ترک کرد

سرپرست سابق تیم فوتبال استقلال با ناراحتی باشگاه استقلال را ترک کرد.

 
نصرالله عبداللهی که تا ظهر امروز پست سرپرستی تیم فوتبال استقلال را داشت، از سوی مدیران باشگاه مورد تقدیر قرار گرفت و لوح تقدیری به پاس زحماتش تقدیم وی شد.

 

همچنین قرار شد عبداللهی از امروز به عنوان مدیر فنی تیم استقلال مشغول به کار شود. وی که اصلاً از این شرایط راضی نبود، لوح تقدیرش را با خود به همراه نبرد و با ناراحتی باشگاه استقلال را ترک کرد.

 

***

 

قرارداد حسینی با تیم فوتبال استقلال تمدید شد

سیدحسین حسینی، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران پس از مذاکره با مدیران این باشگاه و طبق خواسته فرهاد مجیدی قرارداد خود را با آبی پوشان تمدید کرد.

 

حسینی: پست دیشبم سوءتفاهم بود/ از نویدکیا تشکر می‌کنم اما استقلال خانه من است

سیدحسین حسینی بعد از تمدید قرارداد 2 ساله خود با استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اول خوشحالم که قراردادم را با استقلال تمدید کردم. این باشگاه خانه من است. پیراهن استقلال را آسان به دست نیاورده‌ام برای این پیراهن جنگیده‌ام، صبر و تلاش کرده‌ام و پای همه چیز ماندم. دوست نداشتم این پیراهن را راحت از دست بدهم. 

 

وی در مورد پست خداحافظی که شب گذشته در اینستاگرام منتشر کرد، گفت: این پست به خاطر سوتفاهم و دلخوری بود. دیشب به جمع‌بندی رسیدم که از باشگاه بروم اما بعد از انتشار پست فرزاد مجیدی با من تماس گرفت و گفت به خاطر من این پست را پاک کن تا ببینیم فردا چه می‌شود. امروز هم منتظر باشگاه استقلال بودم و خودم به این باشگاه آمدم تا قراردادم را تمدید کنم. چهار ساعت پشت در باشگاه ماندم تا قراردادم تمدید شود. دوست نداشتم از استقلال جدا شوم. این باشگاه خانه من است.

 

وی در مورد پیشنهادهای دیگرش از جمله سپاهان عنوان کرد: من بازیکن آزاد بودم و پیشنهادهایی داشتم. از سپاهان و نویدکیا هم تشکر می کنم. آنها با من تماس گرفتند برای آنها در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم خوشحالم که در استقلال ماندم. ناگفته نماند که فرهاد مجیدی هم خیلی تلاش کرد تا این قرارداد تمدید شود و یکی از دلایل ماندنم در استقلال همین صحبت‌های فرهاد مجیدی بود.

 

دروازه‌بان استقلال در مورد اینکه گفته شده شب گذشته تلفنی همراهش را خاموش کرده است، اظهار داشت: من پنج روز پیش با خود مجیدی توافق کردم. گوشی را هم خاموش نکرده بودم اما دو روز پیش چیزهایی شنیدم که با توافق‌هایی شده بود فرق داشت به همین دلیل ناراحت شدم و گوشی را جواب ندادم. من به خاطر پیراهن استقلال خیلی سختی کشیدم و ساده آن را از دست نخواهم داد.

 

وی در مورد اینکه استقلال یک دروازه‌بان جدید جذب کرده و فکر می‌کند که به خاطر این مسئله قصد جدایی داشته است، گفت: نه، من اگر از رقابت می‌ترسیدم پارسال با آن شرایط بدی که بود از تیم جدا می‌شدم. پیشنهاد هم داشتم اما ماندم و برای جایگاهم تلاش کردم.

 

حسینی در مورد هواداران استقلال گفت: از هواداران تشکر می‌کنم روزهای بد و خوب زیادی با استقلال و هواداران داشته‌ایم. من هیچوقت روی صحبت آنها حرفی نزده‌ام. هرچه هوادار بگوید حق با آنها است چون آنها صاحبان اصلی باشگاه هستند و حرف‌های‌شان را همیشه گوش کرده‌ام.

 

وی در مورد بازی با الهلال عنوان کرد: الهلال با بازیکنانی که گرفته تیم بسیار قدرتمندی است و بازی سختی با این تیم داریم. از فردا تمرینات ما شروع می‌شود و ما می‌خواهیم از اسم  استقلال در این بازی دفاع کنیم.

 

***

 

زرینچه از سرپرستی استقلال کناره گیری کرد

سرپرست جدید استقلال ساعاتی پس از دریافت حکمش ای این سمت استعفا داد.

 

به گزارش ایلنا، "جواد زرینچه" پیشکوست استقلال که صبح امروز از سوی مددی حکم سرپرستی این تیم را گرفت و جانشین نصرالله عبداللهی شد، ساعاتی پس از دریافت این حکم از سمت خود کناره گیری کرد.

 

زرینچه در صحبتی کوتاه با خبرنگار ما در این خصوص اظهار داشت: طی آنالیزی که از شرایط حال حاضر استقلال داشتم به این نتیجه رسیدم که در این شرایط کمکی از دست من برای تیم بر نخواهد آمد و برای همین این سمت را قبول نمی‌کنم.

 

زرینچه: وقتی فضای تنش و عصبانیت را در استقلال دیدم، کناره‌گیری کردم/ با مجیدی اختلافی ندارم

جواد زرینچه، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت به دلیل فضای تنش و عصبانیت در استقلال تصمیم گرفت از سمت خود کناره‌گیری کند.

 

جواد زرینچه در گفت‌وگو با تسنیم، درباره علت کناره‌گیری‌اش از سرپرستی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: وقتی فضای عصبانیت، تنش و توهین را دیدم، گفتم نمی‌توان کار کرد. استقلال نیاز به آرامش دارد. به علی اصغر ملکیان (عضو هیئت مدیره استقلال) گفتم که اگر فرهاد مجیدی دوست دارد، می‌آیم. وقتی به سمت منزل رفتم گفتم فردا می‌گویند به این دلیل آمده که اگر استقلال فردا نتیجه نگرفت، زیر آب مجیدی را می‌زند تا خودش باشد. به همین دلیل، گفتم در این فضا وارد نشوم، بهتر است.

 

وی افزود: استقلال خیلی نیاز به آرامش دارد و نباید با آمدن من تنش ایجاد شود. واقعیتش را بخواهید دوست داشتم به استقلال کمک کنم، اما در فضای عصبانیت و تنش. خیلی‌ها دوست ندارند به استقلال برگردیم و قهرمان شویم تا این تیم سر و سامان بگیرد. متأسفانه یکسری‌ها شروع به صحبت‌هایی کردند که صلاح نبود حضور داشته باشم. استقلال در این شرایط که 20 روز دیگر با الهلال عربستان در آسیا بازی خواهد داشت، نیاز به آرامش دارد. از هیئت مدیره و شخص ملیکان، احمد مددی و فرهاد و فرزاد مجیدی عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم استقلال موفق باشد.

 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه عکس او در کانال باشگاه منتشر شد و چه اتفاقی افتاد که از تصمیمش پشیمان شد، گفت: وقتی از باشگاه بیرون آمدم، دو دو تا چهار تا کردم و گفتم وضعیت خوب نیست و نمی‌توانم کمک کنم. برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

زرینچه در خصوص اینکه آیا اختلافی با فرهاد مجیدی دارد یا نه، تصریح کرد: اگر مجیدی قبول نمی‌کرد به باشگاه نمی‌آمدم. شاید حرفی در گذشته زده باشیم و اختلاف‌هایی باشد، اما دوست هستیم و قرار نیست به یکدیگر توهین کنیم. طفلک فرهاد اصلا حرفی نزد.

 

***

 

باشگاه استقلال: استعفای مجیدی صحت ندارد

باشگاه استقلال رسما خبر منتشر شده درباره استعفای فرهاد مجیدی از هدایت این تیم را تکذیب کرد.

 

باشگاه استقلال اعلام کرد: ساعتی پیش خبری کذب مبنی بر استعفای فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در فضای مجازی منتشر شد که منجر به تشویش اذهان هواداران عزیز استقلال شد که خبر مذکور به این وسیله تکذیب می‌شود.

 

گفتنی است باشگاه استقلال از فردی که این شایعه را برای نخستین بار منتشر کرده به دلیل تشویش اذهان عمومی شکایت خواهد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------