والیبال نوجوانان ایران سوم جهان شد



تیم ملی والیبال نوجوانان ایران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم والیبال نوجوانان ایران در دیدار رده بندی مسابقات قهرمانی جهان توانست از سد روسیه عبور کند.

به گزارش فارس، تیم والیبال نوجوانان ایران در آخرین بازی خود در هفدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان برای کسب رتبه و سکوی سومی مقابل روسیه صف‌آرایی کردند و ملی‌پوشان نوجوان ایران در یک مسابقه جذاب سه بر دو به پیروزی رسیدند.

 

کارنامه کاری دو تیم مملو از افتخارات ریز و درشت است. تزارها با سه قهرمانی، 2 نقره و یک مقام سومی دومین تیم پرافتخار قهرمانی جهان محسوب می‌شوند و ایران هم 2 قهرمانی، 2 نایب قهرمانی و 2 مدال برنز دارد که این تیم را تبدیل به سومین تیم پرافتخار زیر 19 سال جهان کرده است.

 

رالی پنج‌سته امروز اما با شروع خوب شاگردان مسعود آرمات آغاز شد تا امتیاز 25 بر 14 به سود ایران در ست نخست ثبت شود.

 

در ست دوم روس‌ها عملکرد بهتری داشتند و درنهایت به امتیاز 25 بر 22 رسیدند.

 

ست سوم با بازی نزدیک دو تیم همراه بود و یکی از هیجان‌انگیزترین ست‌های این بازی بود که درنهایت با امتیاز 27 بر 25 به سود ایران تمام شد. دریافت کارت زرد ازسوی آرمات و خطای ارنج روس‌ها در جریان بازی، از اتفاق‌های قابل توجه این ست بود.

 

ست چهارم بار دیگر تزارها با امتیاز 25 بر 21 از ایران پیشی گرفتند تا سرنوشت تیم برنده در ست پنجم رقم بخورد.

 

در ست سرنوشت‌ساز اما این ایران بود که توانست فاصله را از حریف زیاد کند و با ثبت امتیاز 15 بر 6 فاتح سکوی سومی جهان لقب گیرد.

 

ایران بازی امروز را با ترکیب یوسف کاظمی، یونس جوان، امیرمحمد گلزاده، پوریا حسین‌خانزاده، عرشیا به‌نژاد، عرفان نوروزی و سجاد جلوداریان (لیبرو) آغاز کرد.

 

ترکیب نخستین تیم ماکسیم ماکسیمف سرمربی برزیل هم متشکل از نیکیتا بورچیکف، میخائیل سیدورنکو، میخائیل لابینسکی، واسیلی تاراسنکو، کریل ولاسف، تیموفی تیخونف و میخائیل کاشتانف (لیبرو) بود.

 

در چهارمین و آخرین بازی امروز در سالن 12 هزار نفری آزاد از ساعت 19 دو تیم لهستان و بلغارستان در فینال رقابت‌ها با هم دیدار می‌کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------