آخرین اخبار ورزشی

مایکل شوماخر,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر توسط خانواده اسطوره سابق فرمول یک نورا تاجدینی

قرار است که خانواده مایکل شوماخر کلکسیون ساعت‌های لوکس اسطوره فرمول یک آلمان را ظرف چند هفته آینده به حراج بگذارند. وضعیت…

فعالیت‌های باشگاه تراکتور تعلیق شد/ هیئت فوتبال امور باشگاه را در دست گرفت



باشگاه تراکتور،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
روابط عمومی باشگاه تراکتور در واکنش به اتفاقات و حواشی اخیر اعلام کرد که فعالیت‌های این باشگاه تعلیق شده است و هیئت فوتبال امور این باشگاه تبریزی را به عهده خواهد داشت.

به گزارش تسنیم به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، روابط عمومی باشگاه تراکتور در واکنش به اتفاقات و حواشی اخیر پیرامون باشگاه بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

 

«باسمه تعالی

با عنایت به حواشی اخیر و تنش‌های پیش آمده پیرامون تیم فوتبال تراکتور و حضور مکرر حدود 150 نفر در روزهای اخیر در محل باشگاه که موجب برهم زدن آرامش تیم و تعطیلی تمرین امروز شد، به اطلاع می‌رساند، با توجه به خواسته افراد حاضر در این تجمع و در حضور عوامل هیئت فوتبال استان، تصمیم هیئت مدیره باشگاه بر آن شد که از این تاریخ تمامی فعالیت‌های باشگاه به حالت تعلیق درآمده و امورات مربوطه از امروز بر عهده هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی بوده و تیم تحویل آنها می‌شود.

 

 تصمیم هیئت مدیره باشگاه تراکتور به دنبال حواشی اخیر که در حساس‌ترین برهه تیم اتفاق افتاده، اتخاذ شده و از امروز مسوولیت تیم بر عهده هیئت فوتبال استان است و در خصوص بحث مالکیت باشگاه نیز هیئت مدیره هلدینگ تصمیم‌گیری خواهد کرد».

 

 ***

 

زنوزی تراکتور را هم رها کرد؟

روابط‎عمومی باشگاه تراکتور: با عنایت به حواشی اخیر، از امروز تمامی فعالیت‌های باشگاه به حالت تعلیق درآمده و امورات مربوطه برعهده هیأت فوتبال استان آذربایجان‎شرقی بوده و تیم تحویل آنان می‌گردد. درخصوص مالکیت باشگاه نیز هیات‎مدیره هلدینگ تصمیم می‎گیرد.

 

در روزهای اخیر انتشار فایل صوتی مذاکره مسئولان تراکتور، با یکی از بازیکنان این تیم جنجال ایجاد کرده و موجب اعتراض برخی هواداران شده است. پیشتر زنوزی، از مالکیت باشگاه ماشین‎سازی انصراف داده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------