اینتر در خانه سامپدوریا متوقف شد/ پیروزی قاطعانه لیورپول مقابل لیدز



دیدار اینتر و سامپدوریا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مدافع عنوان قهرمانی سری A ایتالیا در دیداری خارج از خانه به تساوی مقابل سامپدوریا رضایت داد.

به گزارش تسنیم، در ادامه بازی‌های هفته سوم سری A ایتالیا، از ساعت 15 امروز (یکشنبه به وقت تهران) تیم فوتبال اینتر در خانه سامپدوریا به میدان رفت و در نهایت هم به نتیجه‌ تساوی 2-2 بسنده کرد.

 

فدریکو دیمارکو در دقیقه 18 و لائوتارو مارتینس در دقیقه 44 برای نراتزوری گلزنی کردند و در مقابل سامپدوریا هم توسط مایا یوشیدا در دقیقه 33 و توماسو آگیلو در دقیقه 47 به گل رسید.

 

شاگردان سیمونه اینزاگی پس از دو برد متوالی، با کسب این تساوی 7 امتیازی شدند و به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کردند. سامپدوریا هم دو امتیازی شد و خود را تا رده سیزدهم بالا کشید.

 

***

 

لیورپول با یک پیروزی قاطعانه خانه لیدز را ترک کرد

در بازی ماقبل آخر هفته چهارم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه الندرو به مصاف تیم فوتبال لیدزیونایتد رفت و موفق شد میزبانش را با نتیجه 3 بر صفر از پیش رو بردارد.

 

محمد صلاح در دقیقه 20، فابینیو در دقیقه 50 و سادیو مانه در دقیقه 2+90 گل‌های لیورپول را به ثمر رساندند، ضمن اینکه پاسکال استروییک هم در دقیقه 60 از تیم لیدزیونایتد اخراج شد.

 

لیورپول با این نتیجه سومین برد فصلش را جشن گرفت و همچون دو تیم بالاتر از خودش، منچستریونایتد و چلسی 10 امتیازی شد و  به خاطر تفاضل گل کمتر در رده سوم جدول قرار گرفت.

 

***

 

میلان با اولین گل فصل زلاتان صدرنشین شد

در ادامه بازی‌های شب دوم از هفته سوم سری A ایتالیا، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال میلان در ورزشگاه سن‌سیرو میزبان لاتزیو بود و میهمانش را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد تا سومین برد متوالی‌اش در فصل جاری را کسب کند.

 

رافائل لیائو در دقیقه 45 گل نخست میلانی‌ها را زد و جانشین او زلاتان ابراهیموویچ که در دقیقه 60 به میدان رفت، اختلاف را برای روسونری به دو گل افزایش داد. این اولین گل ستاره 39 ساله سوئدی در اولین بازی‌اش در فصل جدید سری A برای میلان بود. همچنین فرانک کسیه در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده نیمه اول این بازی یک پنالتی میلان را به هدر داد.

 

میلان با این پیروزی 9 امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به ناپولی در صدر جدول رده‌بندی سری A قرار گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------