پیروزی دشوار یوونتوس برابر سمپدوریا/ پیروزی قاطع بارسلونا در لالیگا



دیدار یوونتوس و سمپدوریا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم فوتبال یوونتوس با غلبه بر سامپدوریا خود را تا رده هشتم جدول رده‌بندی سری A بالا کشید.

به گزارش تسنیم، در ادامه بازی‌های هفته ششم مسابقات سری A ایتالیا، از ساعت 14 امروز (یکشنبه-  به وقت تهران) تیم‌های یوونتوس و سامپدوریا در ورزشگاه آلیانتس شهر تورین به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم با برتری 3 بر 2 شاگردان ماسیمیلیانو آلگری پایان یافت.

 

یوونتوس ابتدا با گل دقیقه 10 پائولو دیبالا و گل دقیقه 43 لئوناردو بونوچی از روی نقطه پنالتی با نتیجه 2 بر صفر از میهمانش پیش افتاد، اما پیش از پایان نیمه اول مایا یوشیدا در دقیقه 44 یکی از گل‌های خورده را برای سامپدوریا جبران کرد.

 

بانوی پیر نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و در دقیقه 57 توسط مانوئل لوکاتلی به گل سوم خود رسید. این اولین گل هافبک ایتالیایی است که در تابستان از ساسولو به یوونتوس پیوست. سامپدوریا یکبار دیگر در دقیقه 83 توسط آنتونیو کاندروا به گل رسید.

 

شاگران آلگری با این برد 8 امتیازی شدند و به رده هشتم جدول رده‌بندی صعود کردند. یووه با این برد حالا خود را برای بازی چهارشنبه با چلسی در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌کند.

 

 ***

 

پیروزی قاطع بارسلونا در لالیگا

در دومین شب از دیدارهای هفته هفتم لالیگای اسپانیا، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ موفق شد میهمان خود تیم لوانته را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد.

 

در این بازی ممفیس دپای در دقیقه ششم از روی نقطه پنالتی، لوک دیونگ در دقیقه 14 و آنسو فاتی در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیمه دوم، برای تیم تحت هدایت رونالد کومان گلزنی کردند تا سومین پیروزی در کارنامه کاتالان‌ها که یک بازی معوقه هم دارند، ثبت شود. این در حالیست که آنها در سه سه بازی دیگر‌شان هم مساوی کرده‌اند. به این ترتیب بارسلونا 12 امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد.

 

این اولین پیروزی بارسلونا پس از سه بازی بدون برد (شکست مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا و دو تساوی مقابل تیم‌های گرانادا و کادیس در لالیگا) بود و سبب شد که کومان و شاگردان کمی از فشار انتقادات علیه آنها بکاهند. سرمربی هلندی آبی‌و‌اناری‌ها به دلیل محرومیت 2 جلسه‌ای نتوانست در این بازی روی نیمکت بنشیند.

 

 ***

 

آرسنال با اقتدار فاتح دربی لندن شد

از هفته ششم رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان تاتنهام بود تا هواداران شاهد دربی شمال لندن باشند.

 

شاگردان آرتتا در این بازی عملکرد درخشانی داشتند و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی دست یافتند.

 

در این بازی اسمیت رو در دقیقه 12، اوبامیانگ 27 و ساکا 34 موفق به گلزنی شدند.

 

تاتنهام هم با این شکست، سومین باخت متوالی در لیگ برتر را متحمل شد تا روی ریل ناکامی گام بردارد.

 

آرسنال با این پیروزی 9 امتیازی شد و پشت سر تاتنهام به دلیل تفاضل گل کمتر در رده یازدهم ایستاد.

 

تاتنهام هم با 9 امتیاز مکان دهم را در اختیار دارد.

 

***

 

پیروزی لاتزیو برابر رم در داربی شهر رم

در حساس‌ترین دیدار هفته در رقابت‌های ایتالیا، دو تیم لاتزیو و رم در داربی شهر رم برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر ۲ لاتزیو به پایان رسید.

 

در ابتدا میلینکوویچ ساویچ روی جایگیری اشتباه خط دفاع رم دروازه این تیم را با ضربه سر باز کرد. سپس پدرو دروازه تیم سابق خود را باز کرد ولی ایبانز قبل از پایان نیمه اول یکی از گلهای خورده را جبران کرد.

 

در نیمه دوم اندرسون گل سوم لاتزیو را نیز به ثمر رساند ولی این پایان کار نبود و ورتوت فرانسوی از روی نقطه پنالتی توانست گل دوم رم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری ۳ بر ۲ لاتزیو و تیم مائوریسیو ساری به پایان برسد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------