فن‌مارویک: برای شکست دادن ایران بازی می‌کنیم/ اسکوچیچ: مقابل امارات با حداکثر توان ظاهر می شویم



فن‌مارویک،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
برت فن‌مارویک، سرمربی هلندی تیم ملی فوتبال امارات می‌گوید که هدفش صعود به جام جهانی است و اگر نتواند این کار را انجام دهد، باید به خانه برگردد.

به گزارش تسنیم به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، برت فن‌مارویک، سرمربی تیم ملی فوتبال امارات عصر امروز (چهارشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار مقابل  تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدار مقابل ایران باعث شود تا بازیکنان از بازی فوتبال لذت ببرند و به همین جهت خیلی خوشحالم جزئی از این بازی هستم.

 

وی ادامه داد: با وجود اینکه برخی از بازیکنان را در اختیار نداشیم، توانستیم آماده‌سازی خوبی برای دیدار با ایران داشته باشیم. چنین دیدارهایی را دوست دارم چون سخت هستند. امارات تا به حال ایران را در دیدارهای انتخابی جام جهانی شکست نداده و همین مسئله چالش جذابی را پیش روی من قرار داده است.

 

سرمربی امارات خاطرنشان کرد: همیشه از بازیکنانم می‌خواهم که داخل زمین بهترین باشند، حتی اگر تفاوت‌های فردی علیه ما باشد. اطمینان داریم که می‌توانیم دستاوردهای زیادی داشته باشیم.

 

«برای شکست دادن ایران بازی می‌کنیم». فن‌مارویک با بیان این جمله تصریح کرد: کسب پیروزی چیزی است که همیشه به دنبال آن هستیم. اگر 10 بار دیگر بازی با سوریه و لبنان تکرار شود، حداقل در هشت بازی به برتری می‌رسیم. یک تیم نمی‌تواند همه مسابقاتش را به راحتی ببرد.

 

وی همچنین گفت: امارات 31 سال است که نتوانسته به جام جهانی صعود کند و این به ما اعتماد به نفس می‌دهد. من اینجا هستم تا برای سومین بار به جام جهانی صعود کنم و اگر نتوانم این کار را انجام دهم، باید به کشورم برگردم. ما باید برای هر مسابقه تلاش لازم را انجام دهیم تا به برتری برسیم و هدف همه اماراتی‌ها را محقق کنیم.

 

 ***

 

اسکوچیچ: از تیم امارات و بازیکنانش چیزهای زیادی می‌دانیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما چیزهای زیادی از تیم ملی امارات و بازیکنانش می‌دانیم. به عملکرد این تیم احترام می‌گذاریم و انتظار داریم که بازی سطح بالایی با یک تیم بزرگ انجام دهیم.

 

به گزارش ایرنا، دراگان اسکوچیچ چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار امارات و ایران در چارچوب دور سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: به احترام رسانه‌های اماراتی زودتر در کنفرانس حاضر شدم. رابطه من و امارات قدیمی است و من ۲۰ سال قبل در تیم الاتحاد کلباء حضور داشتم. خیلی خوشحالم که دوباره به اینجا برگشتم اگر چه این بار به عنوان سرمربی تیم رقیب شما اینجا هستم.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رتبه پایین امارات باعث نمی‌شود که ظرفیت‌ها و ارزش این تیم کاهش پیدا کند. ما چیزهای زیادی از تیم امارات و بازیکنانش می‌دانیم. به عملکرد این تیم احترام می‌گذاریم و انتظار داریم که بازی سطح بالایی با یک تیم بزرگ انجام دهیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که "تیم ایران دو بازی را برده و با ۶ امتیاز در صدر جدول است، اما امارات هیچ بردی نداشته و با این شرایط بازی را چطور می بینید؟" گفت: من نظر متفاوتی دارم. به ۶ امتیازی که گرفته ایم کاری ندارم. به امارات که چه نتیجه ای درگذشته گرفته است هم کاری نداریم. این تیم، تیم خوب و با کیفیتی است و با حداکثر توان خود در بازی فردا ظاهر می شویم تا نتیجه بگیریم.

 

اسکوچیچ ادامه داد: بازیکنان، پروازهای مختلفی را از باشگاه‌های خود به صورت مستقیم داشتند و بازیکنان ایرانی هم در لیگ فعالیتی نداشتند. اما این بهانه ای نخواهد بود و ما برای بازی فردا آماده هستیم.

 

وی ادامه داد: امارات تیم خوبی است و سازماندهی خوبی دارد. از مربی خوبی بهره می برد و امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

 

در پایان در پاسخ به سوال خبرنگاری که گفت "در کنفرانس خبری، سرمربی امارات اعلام کرده چند بازیکن را در اختیار ندارد و لژیونرهای تیم ایران دیر به این تیم ملحق شدند " دراگان اسکوچیچ، با لحنی شوخ گفت: اگر این اطلاعات را دارید خوشحال می شوم که اسامی آنها را بگویید. همیشه شرایطی پیش می آید که یک تیم با صددرصد آمادگی خود در زمین مسابقه حاضر نشود و یا بازیکنی غایب باشد؛ اما هر تیمی که در زمین حاضر می شود، مسلما در آن شرایط بهترین تیمی بوده که مربی در اختیار داشته است. بازیکنان لژیونر دیر به تیم ملحق شدند، اما افتخار می کنم که بازیکنان بسیار خوبی در سطح بالا دارم که در اروپا تاثیر گذار بوده و به تیم ملی فوتبال ایران کمک می‌کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------