لیگ ملت های اروپا | قهرمانی فرانسه با شکست اسپانیا در شب درخشش بنزما



فینال لیگ ملت های اروپا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم ملی فوتبال فرانسه با بازگشتی دوباره در مهم ترین مسابقه لیگ ملت های اروپا به قهرمانی این رقابت ها رسید.

به گزارش مهر، دیدار فینال لیگ ملت‌های اروپا ۲۰۲۱ ساعت ۲۲:۳۰ یکشنبه شب بین تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و اسپانیا در سن سیرو میلان برگزار شد که با برتری دو بر یک فرانسه به پایان رسید تا خروس‌ها به قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کنند.

 

کریم بنزما (۶۶) و کیلیان امباپه (۸۰) برای فرانسه و اویارزابال (۶۴) برای اسپانیا گلزنی کردند.

 

شاگردان دیدیه دشان که در دیدار نیمه نهایی نیز مقابل بلژیک با کامبکی فوق العاده خود را به فینال رساندند در سن سیرو میلان نیز شبی با شکوه را برای تماشاگران رقم زدند.

 

دو تیم در نیمه اول بازی روان همیشگی خود را به نمایش گذاشتند اما هیچکدام نتوانستند در ۴۵ دقیقه ابتدایی به گل برسند تا تعویض رافائل واران مدافع فرانسه در دقیقه ۴۳ به دلیل آسیب دیدگی مهم‌ترین اتفاق این دیدار شود.

 

نیمه دوم با بازی تهاجمی اسپانیا شروع شد. لاروخا با هدایت لوئیز انریکه و روی ارسال دقیقاً سرخیو بوسکتس به اویارزابال توانستند گل اول بازی را به ثمر برسانند.

 

شادی اسپانیایی‌ها چندان طول نکشید چرا که کریم بنزما تنها دو دقیقه پس از آن با شوتی تماشایی دروازه اونای سیمون را باز کرد تا کار به تساوی بکشد و فرصت را برای اولین قهرمانی خود با فرانسه فراهم کند.

 

در ادامه فرانسوی‌ها اعتماد به نفس برای گلزنی پیدا کردند تا امباپه روی فرار از تله آفساید گل پیروزی بخش تیمش را در دقیقه ۸۰ به ثمر برساند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------