شرط رونالدو برای یونایتد: در لیگ قهرمانان نباشید می‌روم!



رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، تنها در صورتی حاضر به ادامه بازی در منچستریونایتد است که این تیم در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد.

به گزارش ورزش سه، منچستریونایتد در ماه‌های اخیر شرایط خوبی نداشته و هرچند با حضور رالف رانگنیک روی نیمکت این تیم اوضاع تا حدودی بهتر شده اما همچنان به شرایط ایده‌آل نرسیده است.

 

حالا سان اسپورت مدعی شده که نمایندگان رونالدو این هفته مذاکراتی را با ریچارد آرنولد، مدیر اجرایی یونایتد که کارش را از ماه آینده آغاز خواهد کرد، انجام داده‌اند.

 

نمایندگان رونالدو نگران روندی هستند که این باشگاه در پیش گرفته و در حال حاضر در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد.

 

این ستاره پرتغالی که ماه آینده 37 ساله خواهد شد قصد دارد تا 40 سالگی به حضور در میادین فوتبال ادامه دهد اما می‌خواهد دوران فوتبالش را در نقش یک قهرمان به پایان ببرد و در حال حاضر شانسی برای انجام این کار در اولدترافورد ندارد.

 

این بازیکن در آغاز این فصل پس از 12 سال دوری بار دیگر به یونایتد برگشت و قراردادی دو ساله با این باشگاه به امضا رساند چون باور داشت که آنها می‌توانند مدعی اصلی قهرمانی در رقابت‌های مهم باشند.

 

اما این رویا به کابوس تبدیل شد و شیاطین سرخ در حال حاضر در جایگاهی هستند که نهایتا می‌توانند به حضور در لیگ کنفرانس اروپا امیدوار باشند.

 

گفته می‌شود این شرایط و همچنین نبود جدیت و تلاش کافی از سوی بازیکنان باعث شده که رونالدو به شخصیتی ناامید و آشفته در این باشگاه تبدیل شود.

 

این شرایط ممکن است منجر به جدایی رونالدو در پایان فصل شود، چرا که این بازیکن قصد دارد همچنان به حضور در لیگ قهرمانان و ثبت رکوردهای دیگر ادامه دهد و غیبت شیاطین سرخ در این رقابت‌ها برای او پذیرفتنی نیست.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------