واکنش وزارت ورزش به خبر سیلی خوردن سجادی در شب صعود تیم ملی ایران



سیلی خوردن سجادی در شب صعود تیم ملی ایران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
وزارت ورزش و جوانان فیلم و خبر منتشر شده در خصوص سیلی یک هوادار پرسپولیس به وزیر ورزش و جوانان را قویاً تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، شب گذشته خبر و فیلمی مبنی بر اینکه «هنگام ورود سیدحمید سجادی به ورزشگاه آزادی، یکی از هواداران پرسپولیس ناراحتی خود را از شرایط این باشگاه با سیلی به صورت وزیر ورزش و جوانان نشان داد»، منتشر شده که روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان قویاً این موضوع را تکذیب کرده و اعلام می‌کند:

 

تماشاگران فهیم حاضر دراستادیوم آزادی در کمال احترام جناب آقای مخبر و دکتر سیدحمید سجادی را در کنار خود پذیرا شده و معاون اول رییس جمهوری، وزیر ورزش و جوانان به همراه هواداران فوتبال به تشویق تیم ملی پرداختند.

 

انتصاب چنین شایعاتی به باشگاه وزین فرهنگی ورزشی پرسپولیس که اخلاق مدارترین طرفداران را دارد، در شبی که مردم شریف ایران و ورزش دوست کشورمان و مسوولان خدوم کشور با صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی شادترین لحظات را تجربه می‌کنند، مبنایی جز تخریب این باشگاه ندارد.

 

از مردم آگاه و ورزش دوست کشورمان درخواست می‌گردد فارغ از رنگ‌ها، آبی یا قرمز با پرهیز از چنین شایعاتی، جشن تاریخ سازی جوانان ملی پوش کشورمان را با نگاه قدرشناسانه، هرچه باشکوه‌تر برگزار کنند.

 

حمید سجادی شب گذشته برای تماشای بازی تیم ملی فوتبال ایران و عراق به ورزشگاه آزادی رفته بود. این بازی با یک گل به سود ایران تمام شد و تیم ملی کشورمان به جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------