آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

پاسخ مربی گل گهر به اظهارات فرهاد مجیدی: قلعه نویی فقط جواب آدم‌های مهم را می‌دهد



مربی گل گهر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مربی تیم گل گهر در نشست خبری پیش از بازی با شهرخودرو به اظهارات فرهاد مجیدی واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه، سعید الهویی در نشست خبری پیش از دیدار گل گهر مقابل شهرخودرو حاضر شد و در ابتدای صحبت‌هایش در واکنش به صحبت‌های فرهاد مجیدی گفت: قبل از اینکه راجع بازی صحبت کنیم جا دارد موضوعی را برای روشن شدن اذهان عمومی و هواداران فوتبال عرض کنم؛ موضوعی در کنفرانس مطبوعاتی یکی از تیم‌های لیگ برتری مطرح شده که جا دارد نکاتی را درباره آن مطرح کنم که دوستان بدانند واقعیت چیست. باشگاه گل گهر سیرجان دارای یکی از مجهزترین و با کیفیت‌ترین کمپ‌های تمرینی در شهر سیرجان است؛ تیم گل گهر بخش عمده‌ای از تمریناتش را در طول این فصل در این کمپ گذرانده است؛ کمپی که به‌قدری با کیفیت است که باشگاه‌های زیادی در ایران خواستار این بودند که اردوهای تمرینی‌شان را در آن برگزار کنند و باشگاه ما هم همیشه با آغوش باز پذیرفته است.

 

او ادامه داد: همان‌طور که جناب آقای سردار آجورلو، مدیرعامل محترم باشگاه استقلال یک بار درخواست کردند و باشگاه ما اعلام کرد در تایم‌هایی که تمرینات تیم تعطیل باشد، این کمپ می‌تواند برای استفاده در اختیار تیم‌های لیگ برتری قرار بگیرد. اینکه این موضوع بیان شده؛ ما از دوستان درخواست می‌کنیم یک بار به کمپ الیاف تشریف ببرند و همان‌طور که نگاه خریدارانه نسبت به این کمپ دارند، بررسی کنند که چه تغییراتی در این کمپ در تهران توسط مدیریت باشگاه و کادرفنی رخ داده تا این کمپ به این شرایطی رسیده که دوستان نگاه خریدارانه نسبت به آن پیدا کرده‌اند. هر چند من فکر می‌کنم تجهیزاتی که ما در اختیار داریم مثل زمین تمرین‌مان کاملا متناسب با سبک و مدل بازی تیم‌مان است و امیدواریم سایر تیم‌ها هم بتوانند متناسب با سبک و مدل بازی تیم‌شان تجهیزات پیدا کنند.

 

الهویی افزود: هر چند برای ما جای سوال است که باشگاه بزرگی مثل استقلال با وجود در اختیار داشتن کمپ تمرینی مرحوم حجازی و دو استادیوم و زمین تمرین باشگاه انقلاب در سه سال اخیر همچنان به دنبال زمین تمرین می‌گردد. من فکر می‌کنم که دوستان باید ایراد و مشکل را جای دیگری بررسی کنند. تیم‌های شهرستانی گناهی ندارند که این‌طور بخواهند در کنفرانس مطبوعاتی درباره‌شان صحبت کنند. با وجود صحبتی که درباره تیم گل گهر سیرجان شده همین جا اعلام می‌کنیم باشگاه گل گهر آمادگی کمک به هر باشگاهی را برای استفاده از کمپ تمرینی‌اش در سیرجان و حتی برای تجهیز کمپ‌های تمرینی‌شان در شهر خودشان که سال‌ها نتوانسته‌اند انجام بدهند؛ دارد.

 

مربی گل گهر ضمن انتقاد از باشگاه استقلال تصریح کرد: برای ما جای تعجب دارد که آقای قلعه‌نویی به‌عنوان پر افتخار‌ترین مربی تاریخ باشگاه استقلال در لیگ برتر اظهاراتی راجع به یک موضوع کلی درباره باشگاه استقلال می‌کند و بیانیه پشت بیانیه صادر می‌شود و ما آن عکس‌العمل‌ها را می‌بینیم ولی یک مربی جوان در آن باشگاه درباره موضوعی که به ایشان ارتباطی ندارد و باشگاهی که به ایشان هیچ ارتباطی ندارد؛ اظهار نظر می‌کند و ما هیچ عکس‌العملی از آن باشگاه و سایر نهاد‌ها نمی‌بینیم. من پیشنهاد می‌کنم این دوست عزیز به تیم خودشان برسند و در مورد موضوعاتی که به آنها ارتباطی ندارد و موضوع باشگاه‌هایی مثل گل گهر سیرجان، مس رفسنجان، نساجی قائمشهر و حتی فجرسپاسی است؛ اظهار نظر نکنند و حق و حقوق این باشگاه‌ها را بیشتر از این زایل نکنند. در انتهای صحبتم در این بخش هم آرزو می‌کنم که رکورد‌های آقای قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی استقلال شکسته شود تا شاید کمتر از این حرف‌های غیر حرفه‌ای در کنفرانس‌های مطبوعاتی بشنویم. فکر می‌کنم خیلی اتفاق خوبی است که در کنفرانس‌های مطبوعاتی درباره مسائل فنی صحبت کنیم. خود آقای قلعه‌نویی هیچوقت جواب این صحبت‌ها را نمی‌دهند چون همیشه این ایده را دارند که جواب آدم مهم و حرف مهم را باید داد و وگرنه هر حرفی زده می‌شود و می‌رود و نیازی به جواب دادن ندارند.


الهویی سپس در خصوص شرایط گل گهر برای بازی فردا مقابل شهرخودرو توضیح داد: فکر می‌کنم این وقفه‌ای که در لیگ ایجاد شد برای تیمی مثل گل گهر که روند مثبت و رو به جلویی داشت اتفاق خوبی نبود. به هر حال تعطیلات معمولا روند تیم را دچار اختلال می‌کند؛ هر چند با تدابیری که آقای قلعه‌نویی و کادرفنی داشت؛ توانستیم با برگزاری تمرینات خوب و بازی‌های تدارکاتی مناسب تیم را تا حدودی به فرم بازی برگردانیم ولی به هر حال بازی تدارکاتی و بازی رسمی خیلی فرق دارد. بازی فردا شاید روی کاغذ از نظر هواداران فوتبال راحت باشد اما تیم شهرخودرو در پنج بازی اخیرش عملکرد خیلی خوبی داشته و مدل بازی‌اش شاید باب میل من و آقای قلعه‌نویی نباشد ولی خیلی خوب مدل بازی‌اش را اجرا می‌کند و نتایجی که در این چند بازی گرفته‌اند نشان دهنده همین است. در طول هفته بارها آقای قلعه‌نویی این موضوع را به بازیکنان تیم‌مان گوشزد کرده‌اند که به جایگاه تیم شهرخودرو نگاه نکنید.

 

او افزود: ما مطمئن هستیم که فردا یک تیم سخت‌کوش و دونده که ساختار دفاعی بسیار فشرده و منسجمی دارد و سعی می‌‌کند در ضدحملات به ما ضربه بزند؛ برابر ما قرار می‌گیرد و فردا باید با تمرکز کامل از ثانیه یک تا زمانی که داور سوت پایان را می‌زند در زمین حاضر شویم. برای ما کسب سه امتیاز بسیار مهم است و بازیکنان ‌هم باید شرایط تیم را در وقفه‌ای که رخ داده و این تک بازی‌ای که برگزار می‌شود درک کنند تا بتوانیم با سه امتیاز این بازی جایگاه مناسبی در لیگ داشته باشیم. دوباره در وقفه بعدی برای 6 بازی باقی‌مانده آماده شویم تا بتوانیم در پایان فصل علی‌رغم تمام ناملایمتی‌هایی که صورت گرفته جایگاه خوبی در لیگ داشته باشیم.

 

الهویی درباره برنامه گل گهر برای تعطیلات پیش رو عنوان کرد: طبیعتا مثل تمام بازه‌های زمانی که در لیگ تمرین داشتیم، برنامه تمرینی‌مان در شهر سیرجان برگزار خواهد شد و جایی که لازم باشد برای برگزاری بازی‌های دوستانه به تهران یا شهر‌های دیگر می‌رویم و روند تمرینی‌مان مثل سایر زمان‌های لیگ طبق برنامه ریزی که آقای قلعه‌نویی انجام داده، پیگیری خواهد شد.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------