واکنش نیمار به هو شدن از سوی هواداران: تا سه سال دیگر باید برایم سوت بزنند!



نیمار،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
نیمار، ستاره برزیلی، نسبت به هو شدن از سوی هواداران پاری سن ژرمن و سوت‌های اعتراضی آنها واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه، پی اس جی شب گذشته در ورزشگاه پارک دو پرنس و در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لیگ فرانسه میزبان لانس بود و به تساوی 1-1 برابر این تیم رضایت داد. 


هرچند شاگردان مائوریسیو پوچتینو نتوانستند نتیجه مدنظرشان را در این بازی به دست آورند اما همین یک امتیاز برای مسجل شدن قهرمانی آنها در لیگ فرانسه کافی بود. 


با این حال و علیرغم قطعی شدن قهرمانی این تیم در لیگ، هواداران پاری سن ژرمن همچنان به رفتاری که در هفته‌های اخیر نسبت به بازیکنان این تیم در پیش گرفته بودند ادامه دادند و بازیکنان این تیم از جمله لیونل مسی و نیمار را هو کرده و فریادهای اعتراضی علیه آنها سر دادند. 


آنها همچنین در دقیقه 75 این بازی تصمیم به ترک سکوهای ورزشگاه گرفتند تا جشن قهرمانی تیم محبوب‌شان را در بیرون از پارک دو پرنس و در غیاب بازیکنان این تیم برگزار کنند. 


نیمار پس از پایان بازی در واکنش به اتفاقات رخ داده در پارک دو پرنس پس از قهرمانی پی اس جی به ESPN آرژانتین گفت:«من هنوز با پاری سن ژرمن قرارداد دارم. تصمیمی برای جدایی از این تیم ندارم. من سه سال دیگر هم اینجا هستم و آنها از سوت زدن خسته خواهند شد. پس بهتر است یا دست از سوت زدن بردارند یا اینکه به هوای بسیار بیشتری نیاز خواهند داشت.»


اعتراض هواداران پی اس جی به بازیکنان این تیم پس از شکست آنها برابر رئال مادرید در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان و حذف از این رقابت‌ها آغاز شد و از آن زمان تا به حال همچنان ادامه داشته است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------