احتمال جدایی دانشگر از استقلال در پایان فصل/ مجیدی قید ۳ بازیکن تیمش را می زند



دانشگر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
این احتمال وجود دارد که محمد دانشگر در پایان فصل از استقلال جدا شود.

به گزارش خبرورزشی، محمد دانشگر مدافع بوشهری استقلال چند سالی است که در این تیم حضور دارد. حضوری که بعضا با حواشی مختلفی همراه بود و این بازیکن حتی در آستانه اخراج از استقلال هم قرار گرفت. با این حال دانشگر بعد از درگیری که در یکی از بازی های فصل قبل استقلال داشت، توسط مجیدی کنار گذاشته شد ولی بعد از عذرخواهی این بازیکن دوباره مجوز حضور در نمرینات را دریافت کرد. دانشگر در تابستان گذشته یک بار با استقلال فسخ کرد ولی در اقدامی عجیب دوباره قراردادش را با استقلال تمدید کرد.

 

مدافع استقلال در این فصل عملکرد بهتری نسبت به فصول گذشته داشته ولی بعد از مصدومیتی که قبل از دربی برایش به وجود آمد و همچنین عملکرد خوب رافائل سیلوا خرید برزیلی آبی ها ، نیمکت نشین شد و در چند بازی گذشته کمتر فرصت بازی برای استقلال را پیدا کرد.

 

با توجه به احتمال بازگشت مرادمند و حتی یزدانی به استقلال در فصل آینده ، این احتمال وجود دارد که دانشگر از جمع آبی ها جدا شود. قرارداد محمد در پایان این فصل به پایان می رسد و این بازیکن بدون مشکل می تواند به هر تیمی که خواست برود. شنیده ها حاکی از آن است که یک تیم صنعتی طی روزهای اخیر به دانشگر پیشنهاد مالی خوبی داده و خواهان جذب این بازیکن شده است. با این حال مدافع بوشهری استقلال همه چیز را به پایان فصل موکول کرده تا بتواند روی بازی های باقی مانده تیمش تمرکز کند.

 

مجیدی قید ۳ بازیکن تیمش را می زند

در نقل و انتقالات نیم فصل ۸ بازیکن از استقلال جدا شدند. رشید مظاهری، عارف آقاسی، بابک مرادی، متین کریم زاده، امین قاسمی نژاد، فردین رابط، محمدرضا آزادی بازیکنانی بودند که در نیم فصل به دلیل اینکه شرایط مساعدی در جمع آبی ها نداشتند تصمیم به جدایی گرفتند.

 

در این میان آرش رضاوند، فردین رابط، متین کریم زاده و امین قاسمی نژاد به صورت قرضی و سایر بازیکنان به صورت قطعی جمع آبی ها را ترک کردند.

 

با نزدیک شدن به هفته های پایانی فصل شایعاتی در خصوص بازگشت برخی از بازیکنان قرضی به استقلال مطرح شده است اما شنیده می شود فرهاد مجیدی از میان بازیکنانی که هنوز با استقلال قرارداد دارند تنها به دنبال بازگرداندن آرش رضاوند است و بعید است کریم زاده، قاسمی نژاد و رابط فصل بعد هم جایی در میان بازیکنان استقلال داشته باشند.

 

رضاوند بعد از حضورش در فولاد به نوعی احیا شد و در پایان فصل احتمالا تنها گزینه مجیدی برای بازگشت به استقلال خواهد بود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------