رد درخواست اعاده دادرسى پرونده بازيكن گل گهر/ امتیاز استقلال و سپاهان دست نخورد



باشگاه گل گهر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
كميته استيناف فدراسيون فوتبال درخواست اعاده دادرسى پرونده بازيكن باشگاه گل گهر را رد كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدارسیون فوتبال، بر اساس رای کمیته استیناف در خصوص درخواست اعاده دادرسی احکام دو کمیته بدوی (انضباطی) و استیناف پیرامون تخلف باشگاه گل‌گهر در استفاده از بازیکن غیر مجاز، مستند به پیام صوتی مشاور سابق رییس فدراسیون به رییس کمیته انضباطی که محتوای آن دلالت بر رسیدگی قاطع به موضوع پرونده و اعمال تنبیه نسبت به باشگاه گل‌گهر دارد.

 

 دیگر مستندات مورد اشاره باشگاه گل‌گهر که همان تکرار دفاعیات سابق است با توجه به اینکه فایل صوتی سند روشن و قوی در تاثیرگذاری روی رای صادره نیست و ٩ نفر قاضی دو کمیته (انضباطی و استیناف) در خصوص رای اتفاق نظر داشته‌اند و تاثیرپذیری همه این افراد از یک پیام صوتی عقلانی و منطقی نیست.

 

رای دو کمیته متکی به دلایل روشن مرتبط با استفاده از بازیکن غیرمجاز بوده و دفاعیات نیز باید مرتبط با این موضوع باشد، لذا قرار رد اعاده دادرسی باشگاه گل‌گهر صادر و اعلام می گردد این رای قطعی است.

 

گفتنی است باشگاه گل‌گهر سیرجان در پرونده «اریک بوکوم بایناما»، درخواست اعاده دادرسی به فدراسیون فوتبال ارائه کرده بود که این درخواست از سوی «میرشاد ماجدی» سرپرست فدراسیون فوتبال مورد تایید قرار گرفت تا پرونده بار دیگر در کمیته استیناف مورد بررسی قرار گیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------