کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و سپاهان/ برای هیچکدام از تیم‌ها خطای پنالتی رخ نداد



کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و سپاهان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دو کارشناس داوری معتقدند بیژن حیدری قضاوت خوبی را در دیدار پرسپولیس و سپاهان داشت.

"نوذر رودنیل" کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا درباره داوری دیدار پرسپولیس و سپاهان که با برتری ۲ بر یک شاگردان نویدکیا همراه بود، اظهار کرد: بازی درگیرانه‌ای بود و این بازی‌ها به اصطلاح "داور خراب کن" هستند. با این وجود داور عملکرد خوبی داشت و در صحنه‌ها درست قضاوت کرد.

 

وی ادامه داد: در دقیقه ۷ برخوردی در محوطه جریمه سپاهان ایجاد نشد و خطا نبود. در اواخر نیمه نخست صحنه مشکوکی رقم خورد اما تصاویر تلویزیونی مانع از این شد که بتوانیم تشخیص دهیم توپ به دست بازیکن سپاهان خورده است یا خیر. در دقیقه ۸۰ خطایی در داخل محوطه جریمه سپاهان روی عالیشاه رخ نداد و در دقیقه ۸۹، من خطایی را روی بازیکن سپاهان تشخیص ندادم.

 

همچنین حیدر سلیمانی، کارشناس داوری در خصوص قضاوت بیژن حیدری در این دیدار عنوان کرد: در دقیقه ۴۴، توپ به دست بازیکن سپاهان برخورد مرد اما پیش از آن به دلیل شدت سرعت توپ و خوردن به پای چپ بازیکن، برخورد توپ به دست خطای هند نبود. در دقیقه ۸۰، برخوردی صورت نگرفت و ادامه بازی صحیح بود.

 

وی ادامه داد: حساس‌ترین صحنه بازی در دقیقه ۸۹ رخ داد که از نظر من خطایی روی میرزایی صورت نگرفت زیرا تکل بازیکن پرسپولیس برای دفع توپ بود و خطایی انجام نشده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------