گل محمدی: اخراجم شوم از پرسپولیس شکایت نمی‌کنم/ محمد محمدی: یحیی نه استعفا می‌دهد و نه برکنار می‌شود



گل محمدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من دست مدیران را برای تغییرات باز گذاشتم و بعد از پایان لیگ برتر درباره بودن یا نبودنم تصمیم می‌گیرند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یحیی گل محمدی گفت: بودن یا نبودن من مهم نیست، مهم این است پرسپولیس قهرمان شود. امروز گفتند من از باشگاه غرامت خواسته‌ام، از همه هواداران می‌خواهم هوشمندانه با این قضایا برخورد کنند، چون عده‌ای مریض با یک فضای سمی می‌خواهند آن‌ها را عصبانی کنند. حتی اگر مرا اخراج کنند من از پرسپولیس شکایت نخواهم کرد. سه بازی دیگر در لیگ مانده است و پس از آن باشگاه تصمیم می‌گیرد که من باشم یا نه. دست مدیران را برای تغییرات باز گذاشتم

 

گفته می‌شود که گل محمدی در جلسه با درویش اعلام کرده که استعفا نمی‌دهد و  غرامت می‌خواهد، اما او این موضوع را تکذیب کرد.  

 

مدیران پرسپولیس برای کاهش محرومیتم اقدامی نکردند 

به هر حال یک مربی باید در کنار خط  صحبت‌های فنی را به بازیکنان انتقال بدهد و من ۳ بازی روی سکو‌ها نشستم، اما متاسفانه  هنوز هیچ اقدامی برای کاهش محرومیتم از سوی مدیران باشگاه نشده است، شاید  وقت ندارند که کاری انجام ندادند.  

 

طبق رای کمیته انضباطی، گل محمدی به خاطر درگیری با داور بازی دربی با ۴ جلسه محرومیت قطعی و ۲ جلسه محرومیت تعلیقی محکوم شد.  

 

زمانی که استعفا دادم به آینده کاری ام لطمه زدم 

من می‌توانم  امسال یک کتاب برای اتفاقات رخ داده بنویسم. وقتی که نمی‌توانیم حق خود را از فوتبال بگیریم عصبانی می‌شویم. زمانی که استعفا دادم به آینده کاری ام لطمه زدم، اما به خاطر تیم و بازیکنان این کار را کردم. البته گوش شنوایی برای حل مشکلاتمان نبود. اگر دوباره به پرسپولیس برگشتم به خاطر هواداران بود چرا که ناراحت شده بودند و تجمع کردند.  

 

گل محمدی بعد از تساوی تیمش برابر تیم استقلال در دربی ۹۸ از هدایت سرخپوشان پایتخت استعفا داد، اما درویش مدیرعامل باشگاه با این استعفا مخالفت کرد.  

 

واقعا باید به مدیریت استقلال تبریک گفت که توانستند فضای رسانه ای، فدراسیون، برنامه بازی ها و داوری را مدیریت کند. متاسفانه موارد فوق در پرسپولیس انجام نشد. مجموعه استقلال توانست کار سختی را انجام بدهد و به قهرمانی برسد. 

 

تیم فوتبال استقلال توانست با ۶۳ امتیاز  در ۳ هفته مانده به پایان لیگ برتر فوتبال بعد از ۱۰ سال قهرمان شود.

 

از رسول پناه فردا شکایت می کنم 

رسول پناه یک مهره سوخته در فوتبال است و فردا به دلیل اتهاماتش از او شکایت خواهم کرد. 

 

رسول پناه مدیرعامل سابق پرسپولیس در مصاحبه ای دوباره اتهاماتی به گل محمدی زده است. 

 

پول آب معدنی هم نداشتیم 

بازیکنان داخلی که جذب کردیم بهترین‌های لیگ بودند، اما قیمت ۳ بازیکن خارجی مان حدودا ۳۴۰هزار دلار در مجموع برای باشگاه هزینه داشت و این مبلغ  روی هم به اندازه یک بازیکن خارجی تیم‌های دیگر نیست. ما حتی پول آب معدنی هم نداشتیم و از یک هوادار پول می‌گرفتیم.  

 

وحدت هنانوف، منوچهر صفروف و تمیروف بازیکنان خارجی پرسپولیس نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و عملکرد ضعیفی در لیگ برتر فوتبال داشتند.  

 

تصمیم گیرندگان حذف سرخابی ها از آسیا جواب بدهند 

تیم پرسپولیس قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال در سید یک لیگ قهرمانان آسیا قرار داشت و حذف از آسیا برای ما دردناک بود و حسرت خوردیم. این اتفاق بدی برای ما و بازیکنان بود، اما آن‌هایی که برای حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا تصمیم گیرنده بودند، الان کجا هستند؟ بیایند جواب بدهند. اصلا پاسخی برای این اتفاقات دارند. البته هر کسی کاری برای فوتبال انجام می‌دهد و می‌رود و جایی هم نیست تا پاسخگو باشد. امسال هم  خطرناک است چرا که برخی از مشکلات باید حل شود تا مجوز حرفه‌ای پرسپولیس و استقلال صادر شود.  

 

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال به علت دریافت نکردن مجوز حرفه‌ای از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شدند و تیم‌های فوتبال سپاهان و فولاد نمایندگان کشورمان در آسیا بودند.  

 

جدایی رادوشوویچ برای پرسپولیس تبعات داشت 

 مشکلات ما در درون دروازه از آن جایی شروع شد که رادوشوویچ از تیم ما رفت کسی هم دلیل رفتن این گلر را توضیح نداد. او می‌توانست مشکل دروازه بانی پرسپولیس را  در نبود حامد لک حل کند. جدایی رادو برای ما تبعات داشت. حس رقابت در درون دروازه با رفتن رادو از بین رفت و لک در درون دروازه احساس تنهایی می‌کند.  

 

رادوشوویچ بعد از  اخذ مبلغی از قراردادش بدون اجازه از باشگاه پرسپولیس و کادر فنی از ایران رفت و بعد از آن هم به علت پرداخت نشدن مطالبات مالی اش از پرسپولیسی‌ها به فیفا شکایت کرد.  

 

مصدومیت امیری یک اتفاق فوتبالی بود 

از همان اول می‌دانستیم که عیسی آل کثیر رباط صلیبی پاره کرده است، اما غیرتش برای بازی کردن باعث شد که  جراحی را به تاخیر بیاندازد. مصدومیت وحید امیری یک اتفاق فوتبالی بود؛ حرف و حدیث‌هایی که مطرح می‌شود صحت ندارد. امیری به جام جهانی می‌رسد.  

 

عیسی آل کثیر که مدتی پیش رباط صلیبی اش پاره شد بعد از ۴ ماه تصمیم گرفت که پایش را به تیغ جراحان بسپارد و او به مدت ۶ ماه دور از میادین است.  همچنین دیسک کمر وحید امیری در بازی با ذوب دچار پارگی شد و او  به تشخیص پزشک عمل جراحی کرد.  

 

***

 

محمد محمدی: گل‌محمدی نه استعفا می‌دهد و نه برکنار می‌شود

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس تهران در مورد آخرین شرایط باشگاه و اخبار ضد و نقیضی که از قرمزترین ساختمان شیخ بهایی مخابره می‌شود، توضیحات ویژه‌ای را ارائه کرد.

 

محمد محمدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

محمد محمدی در گفت‌وگو با برنا، در مورد آخرین شرایط باشگاه پرسپولیس صحبت‌های ویژه‌ای را داشت که شرح آن را می‌توانید در زیر بخوانید:

 

- پرسپولیس پس از  قهرمانی در 5 فصل متوالی، این فصل را بدون جام به پایان می‌رساند، در این مورد چه صحبتی دارید؟

صحبت در این زمینه در حیطه مسئولیت من نیست و مربوط به کادر فنی است اما به ذکر این نکته اکتفا می کنم که انشالله در فصل آینده این موضوع جبران می شود.

 

- حضورتان در پرسپولیس در مسئولیت جدید با حواشی و واکنش‌های مثبت و منفی زیادی همراه شد، نظرتان در این خصوص چیست؟

همه ما در پرسپولیس هدف مشترک و مشخصی داریم و همه تلاش می کنیم روزها و شرایط خوبی برای پرسپولیس رقم بخورد. به هر حال برخی واکنش ها طبیعی است و هر تغییری با مخالفت ها و موافقت هایی همراه می شود، من به همه انتقادها احترام می گذارم و پاسخی برای این افراد ندارم، تمام سعی و تلاشم در مسئولیت جدیدم در پرسپولیس این است که با عملکردم بتوانم به رقم خوردن اتفاقات خوب برای باشگاه کمک کنم.

 

- این روزها بازار اخبار ضد و نقیض زیادی در مورد آینده کاری یحیی گل‌محمدی و همکارانش به گوش می‌رسد؛ آخرین وضعیت کادر فنی چگونه است؟

یحیی گل محمدی و همکارانش با قدرت به کارشان ادامه می دهند و هیچ کدام از اخباری که از استعفا یا برکناری او در برخی رسانه ها به گوش می رسد، صحت ندارد. همان طور که از طریق سایت باشگاه به صورت رسمی اعلام کردیم، هیچ کدام از این حرف و حدیث ها و شایعات در مورد ایجاد تغییرات یا برکناری اعضای کادر فنی مورد تایید ما نیست.

 

- سفر اخیر درویش به دوبی به ایجاد این شائبه‌ها دامن زده است که قرار است اتفاق مهمی در نقل و انتقالات پرسپولیس رخ دهد؛ در این مورد توضیح می‌دهید؟

سفر آقای درویش به دوبی یک سفر کاملا خانوادگی و غیرمرتبط با کارهای باشگاه پرسپولیس بود ولی انتشار خبر سفر شایعاتی را ایجاد کرد که ایشان برای مذاکره با مربی جدید این سفر را داشته اند که این مسئله را هم تکذیب می کنم.

 

- حضور دوباره علیرضا بیرانوند، توافق با مرتضی پورعلی گنجی و... از جمله شایعات نقل و انتقالاتی است که این روزها در رسانه‌ها و فضای مجازی دست به دست می‌شود، در مورد آخرین وضعیت خریدهای جدید چه صحبتی دارید؟

فعلا در مورد جزییات برخی توافقات در مورد جذب بازیکنان جدید نمی توان صحبت کرد اما این قول را به همه پرسپولیسی ها و هواداران می دهیم که مطمئن باشند تمام تلاش مجموعه مدیران باشگاه پرسپولیس این است که خواسته کادر فنی را برای جذب بهترین ها برای فصل بعد اجرا کرده و خیال همه را از این بابت راحت کنیم.

 

- و حرف پایانی؟

تمام تلاش ما در باشگاه پرسپولیس این است که خواسته هواداران برای بستن یک تیم کامل و قدرتمند را برای فصل بعد اجرا کرده و تیمی قدرتمند را بسازیم، تیمی که نگاهش تنها قهرمانی در لیگ برتر و جام های داخلی نیست و برای قهرمانی در آسیا گام های بلندی را برداریم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------