پای بکهام به دادگاه باز شد/ ادعای مادری در مورد دختر اسطوره منچستریونایتد



بکام،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
زنی که مدعی شده مادر دختر دیوید بکهام است پای ملی‌پوش سابق تیم ملی انگلیس را به دادگاه باز کرد.

به گزارش آنا، زنی که مدعی شده مادر بیولوژیکی دیوید بکهام است او و همسرش را به سرقت تخمک‌های خود متهم کرده و پای اسطوره منچستریونایتد را به دادگاه باز کرده است.

 

سایت (Marca) اعلام کرد به دلیل این حادثه، بکهام برای امنیت خانواده‌اش احساس تهدید و ترس می‌کند، زیرا این زن بیش از یک بار در مدرسه دخترش «هارپر» حاضر شده است تا با او صحبت کند و نامه‌هایی به ملی‌پوش سابق انگلیس ارسال کرده است. علاوه بر این، شارون بل، ۵۸ ساله، به ترتیب در ۹ ژوئیه و ۹ سپتامبر ۲۰۲۱ تلاش کرد به خانه‌های بکهام در لندن و آکسفوردشایر نفوذ کند، زیرا با این باور توهم‌آمیز که با بکهام رابطه دارد، او و همسرش ویکتوریا بکهام را به سرقت تخمک متهم کرده است.

 

مشکل بکام اکنون به دادگاه‌ها رسیده است

در جلسه دادگاه وست مینستر، شارون بل در مورد آزار و اذیت اعتراف کرد و در ماه جولای با محاکمه روبرو شد. آسانته دادستان آریزونا گفت: «(بل) عملاً باور هذیانی دارد که با دیوید بکهام رابطه داشته است، او تخمک‌هایش را دزدیده و هارپر بکهام فرزند قانونی اوست و به همین دلیل است که ما معتقدیم او در ۱۸ نوامبر ۲۰۲۱ در مدرسه هارپر بکهام حاضر شد. (دیوید بکهام) برای امنیت خانواده خود احساس ترس کرد و معتقد بود این رفتار هدفمند و ارعاب آمیز بوده است. او می‌گوید که متهم را نمی‌شناسد و مادر هیچ‌یک از فرزندانش نیست.»

 

اگرچه بل برای محاکمه مناسب نیست، اما به گفته وکیل او لیزا ویلسون، درخواست شده است که خانواده بکهام پس از بازگشت از تعطیلات به بریتانیا به عنوان شاهد فراخوانده شوند. حقایق تعقیب ادعایی مورد مناقشه نیست. پذیرفته شده است که خانم بل یک سری نامه به آقای بکهام فرستاد و او در دو نوبت در آدرس منزلش حضور یافت و در ۱۸ نوامبر در مدرسه کودک وی حضور یافت. مایکل اسنو، قاضی ناحیه گفت: «با آن کودک صحبت کن. هیچ کدام از اینها مستقیماً توسط دیوید بکهام مشاهده نشد.»

 

تنها مدرکی که ویکتوریا بکهام می‌تواند ارائه دهد این است که به خاطر رفتارهای خانم بل احساس خطر و ترس برای امنیت خانواده‌اش کرده است. قاضی افزود: «این یک ادعای عجیب است که تخمک‌های [بل] دزدیده شده‌اند و این کودک فرزند اوست. هرکسی که حتی از نظر بیولوژیکی مبهم آشنا باشد، می‌تواند در ابتدا متوجه شود که این یک ادعای هذیانی است.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------