آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

بازیکنان استقلالی خط خورده از تیم ملی بخشیده شدند/ بیانیه فدراسیون فوتبال در خصوص تصمیم انضباطى اسکوچیچ



تیم ملی ایران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
بازیکنان استقلالی خط خورده از تیم ملی به لیست اضافه شدند.

به گزارش فارس، پس از حضور پنج بازیکن ملی پوش تیم استقلال در دیدار شب گذشته با نفت مسجد سلیمان، دراگان اسکوچیچ امروز این نفرات را از لیست خود خط زد و نفرات جدیدی را جای آنها به اردو دعوت کرد.

 

پس از این اتفاق مدیران باشگاه استقلال در جلسه ای با حمید استیلی و سرمربی تیم ملی حاضر شده و در ادامه این باشگاه با صدور بیانیه ای عذرخواهی خود را از اسکوچیچ اعلام کرد و خواستار بازگشت بازیکنان خود به اردوی تیم ملی شد.

 

در ادامه فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه ای، ضمن حمایت از تصمیم انضباطی اسکوچیچ، تصمیم گیری درمورد آنها را به سرمربی تیم ملی محول کرد.

 

در نهایت اسکوچیچ با بازگشت سید حسین حسینی، مهدی مهدی‌پور، عارف غلامی، امیرحسین حسین‌زاده و صالح حردانی موافقت کرد و قرار است این نفرات فردا به اردوی ملی پوشان اضافه شوند

 

البته با وجود این اتفاق بازیکنانی که جای استقلالی ها به اردو دعوت شده‌اند نیز از لیست خط نخواهند خورد و تیم ملی با ۳۰ نفر راهی قطر می‌شود.

 

بر این اساس تیم ملی ایران با فهرست زیر به قطر خواهد رفت:

 

* دروازه‌بانان

علیرضا بیرانوند (رویال آنتورپ)، پیام نیازمند (پورتیموننزه)، امیر عابدزاده (پونفرادینا)، سیدحسین حسینی (استقلال)

 

* مدافعان

عارف آقاسی (فولاد)، آرمین سهرابیان (گل‌گهر)، سیدمجید حسینی (کایسری اسپور)، امید نورافکن (سپاهان)، مهدی شیری (فولاد)، صادق محرمی (دینامو زاگرب)، میلاد محمدی (آ. اک. آتن)، عارف غلامی (استقلال)، صالح حردانی (استقلال)

 

* هافبک‌ها

احسان حاج صفی (آ. اک. آتن)، سعید عزت‌اللهی (وایله)، امید ابراهیمی (الوکره)، سروش رفیعی (سپاهان)، احمد نوراللهی (شباب الاهلی)، میلاد سرلک (پرسپولیس)، مهدی حسینی (مس رفسنجان)، مهدی مهدی‌پور (استقلال)

 

* وینگرها

مهدی ترابی (پرسپولیس)، سعید صادقی (گل‌گهر)، علیرضا جهانبخش (فاینورد)، علی قلی‌زاده (شارلوا)، امیرحسین حسین‌زاده (استقلال)

 

* مهاجمان

مهدی طارمی (پورتو)، سردار آزمون (لورکوزن)، اللهیار صیادمنش (هال‌سیتی)، علی علی‌پور (ژیل ویسنته)

 

* مانند اردوهای قبلی دوباره چهار دروازه‌بان در تیم ملی حضور دارند که سه لژیونر و یک دروازه‌بان داخلی بین آن‌ها دیده می‌شود.

 

* تیم مس رفسنجان در این اردو یک نماینده دارد و مهدی حسینی برای نخستین بار در تیم ملی حضور خواهد داشت.

 

* تنها پستی که در آن تغییری از زمان اعلام لیست به‌وجود نیامده، خط حمله است.

 

* با بازگشت استقلالی‌ها، کنعانی‌زادگان تنها بازیکنی است که نامش از لیست خارج می‌شود.

 

* استقلال با پنج بازیکن بیشترین نماینده را در تیم ملی دارد.

 

* با حضور سروش رفیعی، شمار نمایندگان تیم سپاهان نیز افزایش یافته است.

 

* در این اردو تیم ملی ۱۶ لژیونر دارد و ۱۴ بازیکن داخلی. در صورتی‌که بیرانوند را پرسپولیسی بدانیم، تعداد لژیونرها و لیگ برتری‌ها مساوی می‌شود.

 

***

 

بیانیه فدراسیون فوتبال در خصوص تصمیم انضباطى سرمربى تیم ملى

پیرو تصمیم انضباطى سرمربى تیم ملى فوتبال در خصوص ملى پوشان باشگاه استقلال به دلیل عدم حضور به موقع در اردو فدراسیون فوتبال ایران حمایت قاطع خود از اسکوچیچ را اعلام کرده و بر ضرورت توجه به نظم و انضباط در اردوى تیم ملى تاکید مى‌کند.

 

با این وجود پیرو درخواست باشگاه استقلال جهت تقویت اتحاد و همدلى و اهمیت فرصت طلایى و افتخار پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملى با توجه به آنکه لغو مسابقات با تصمیم کمیته مسابقات سازمان لیگ منجر به برگزارى بازى هاى باشگاهى در زمان فیفا دى گردیده و اعتراض آقاى اسکوچیچ به شرایط غیر حرفه اى پیش آمده کاملا منطقى است در صورت صلاحدید و موافقت سرمربى محترم تیم ملى امکان حضور ملى پوشان این باشگاه در اردو فراهم خواهد شد.

 

بدیهى است که این تصمیم تنها در حوزه اختیارات سرمربى تیم ملى بوده و فدراسیون فوتبال در صورت موافقت یا عدم موافقت آقاى اسکوچیچ قاطعانه از تصمیم ایشان حمایت خواهد کرد.

 

فدراسیون فوتبال بر ضرورت توجه جدى و اولویت برنامه هاى تیم ملى همچنین ممانعت از تکرار اینگونه اتفاقات و انجام مسابقات باشگاهى در مقطع فیفا دى که زمان ویژه برگزارى اردوهاى تیم ملى است تاکید مى کند و در صورت تکرار اینگونه بى نظمى ها بازیکنان و باشگاه متخلف با جریمه و محرومیت سنگین و قطعى مواجه خواهند شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------