دی یونگ از بارسلونا جدا شد/ ریچارلیسون به تاتنهام پیوست



دی یونگ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مهاجم هلندی بارسلونا با انتشار پستی از جدایی خود از تیم بارسلونا خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از مارکا، لوک دی یونگ بازیکن هلندی سابق سویا بعد از حضور در بارسلونا از این تیم جدا شد. مهاجم هلندی به صورت قرضی از سویا آمد و به تدریج توانست ژاوی هرناندز را متقاعد کند تا از او در ترکیب اصلی تیم استفاده کند. او در شبکه اجتماعی خود نوشت: حضور در بارسلونا چه دوران خاصی بود. برای شما بهترین ها را در آینده آرزو می کنم.

 

لوک دی یونگ در آخرین روز نقل و انتقالات سال گذشته پس از اینکه آنتوان گریزمان به اتلتیکو مادرید رفت، به بارسلونا پیوست. این بازیکن هلندی به صورت قرضی از سویا به خدمت گرفته شد. تردیدها از بازی او پس از ورود به نیوکمپ مشهود بود، اما این مهاجم بی سر و صدا کار خود را کرد و از موقعیت هایش استفاده کرد و ۷ گل نیز برای این تیم به ثمر رساند.

 

رود فان نیستلروی، سرمربی آیندهوون هلند گفت که رویای بازگشت او را در سر می پروراند. او گفت: ما هر کاری برای بازگشت او انجام می دهیم. او یک مهاجم استثنایی برای ماست. بازگشت او به آیندهوون در حال حاضر واقع بینانه نیست اما ممکن است  که این اتفاق رخ دهد.

 

در مسابقات یورو ۲۰۲۰ دی یونگ در دو مسابقه به میدان رفت و گلی به ثمر نرساند. هر دو بار این مهاجم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد. در ادامه با آسیب دیدگی از ناحیه زانو که درحین تمرینات به وجود آمد، او ادامه مسابقات یورو ۲۰۲۰ را از دست داد.

 

***

 

ریچارلیسون به تاتنهام پیوست

مهاجم برزیلی اورتون با عقد قراردادی رسما شاگرد آنتونیو کونته در تاتنهام شد.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

به گزارش ایسنا، باشگاه فوتبال تاتنهام انگلیس خبر از جذب ریچارلیسون، مهاجم فصل گذشته اورتون داد. تاتنهامی‌ها با مبلغ ۵۰ میلیون یورو به همراه ۱۰ میلیون پاداش، این مهاجم برزیلی را از گودیسون پارک به خدمت گرفتند.

 

او که سابقه بازی برای واتفورد را هم دارد، تاکنون ۳۶ بازی ملی برای برزیل انجام داده و به احتمال زیاد یکی از شاگردان تیته در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود. این مهاجم چهارمین خرید تاتنهام پس از بن فاستر، بیسوما و ایوان پرشیچ است و به احتمال زیاد به زودی خبر پیوستن کلمنت لنگله به جمع شاگردان کونته رسمی خواهد شد.

 

***

 

دنی آلوز به دنبال تیم: تا 50 سالگی بازی می‌کنم

دنی آلوز از بارسلونا آزاد شد و در اینستاگرام به دنبال تیم است.

 

به گزارش ایلنا، دنی آلوز در زمستان گذشته به عنوان بازیکن آزاد به تیم بارسلونا بازگشت و بافرا رسیدن تابستان قراردادش به پایان رسید. او اکنون تیمی ندارد و واکنش به جدایی خود در اینستاگرام در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.

 

 دنی آلوز نوشت: «من هم از فرصت استفاده می‌کنم و ماهی کوچکم را می‌فروشم، چون سنم بسیار بالاست و در بازار بی‌اعتبار هستم. در تصاویر پیرمردی را می بینید که با ظاهری متفاوت و همیشه سرش را بالا گرفته است.  همچنین می‌توانیم ببینیم که شدت قابل‌توجهی و یک بازی کاملاً آگاهانه وجود دارد.»

 

این بازیکن ادامه داد: «جدا از شوخی، امروز واقعاً در بازار آزاد هستم. نام من دنی آلوز برزیلی است، اما به دیوانه خوب معروف است، من 39 سال سن دارم و همراه با خودم، با 43 جام، بزرگترین برنده تاریخ فوتبال هستم.  من تا 50 سالگی بازی خواهم کرد.»

 

او در مجموع 4017 بازی انجام داده است گ، در بارسلونا 22 گل به ثمر رسانده و 104 پاس گل داد که با آن 6 قهرمانی لالیگا، 4 کوپا دل ری، 4 سوپرکاپ اسپانیا، 4 سوپرکاپ اروپا، سه جام باشگاه های جهان و سه قهرمانی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را هم به دست آورده است.

 

***

 

هم‌تیمی طارمی، هم‌بازی مسی و ام‌باپه شد

ویتینیا هافبک پرتغالی پورتو اولین خرید پاری سن ژرمن برای فصل جدید لقب گرفت.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

ویتینیا هافبک پرتغالی از پورتو به پاری سن ژرمن پیوست تا اولین خرید قهرمان فصل قبل فوتبال فرانسه در بازار نقل و انتقالات باشد.

 

این تیم فرانسوی هنوز در حال مذاکره برای کنار گذاشتن مائوریسیو پوچتینو و انتخاب کریستوف گالتیه به عنوان جایگزین احتمالی او است. به همین خاطر این باشگاه حضور جدی در بازار نقل و انتقالات نداشت و بالاخره توانست در اولین اقدام، ویتینیا را با قراردادی ۵ ساله از پورتو به خدمت بگیرد.

 

ویتینیا اولین بازی خود را برای پورتو در سال ۲۰۲۰ انجام داد و سپس به باشگاه لیگ برتری وولورهمپتون واندررز به صورت قرضی برای ملحق شد و در اولین تجربه خارج از کشور خود ۲۲ بازی انجام داد.

 

این هافبک که ۳ بازی ملی با پرتغال در پرونده خود دارد، تابستان گذشته به پورتو بازگشت و ۴۷ بازی در یک فصل انجام داد و به باشگاه - که مهدی طارمی، ملی‌پوش ایرانی را هم در اختیار دارد - کمک کرد تا قهرمانی در رقابت های لیگ و جام حذفی را به دست بیاورد.

 

گزارش های رسانه ها ارزش این انتقال را ۴۰ میلیون یورو (۴۲ میلیون دلار) تخمین زده اند.

 

ناصر الخلیفی مالکیت یکی از ثروتمندترین باشگاه های فوتبال جهان را برعهده دارد. پاری سن ژرمن با این مالک قطری کاملا متحول شده و به یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های فوتبال جهان تبدیل شده است. این تیم فرانسوی نه تنها در لیگ این کشور بلکه در  لیگ قهرمانان اروپا هم از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی است، این در حالی است که تا قبل از آمدن الخلیفی یک تیم معمولی بود که حتی توان رقابت در  لیگ فرانسه را هم نداشت. باید دید این تیم می تواند در فصل جاری به هدف بزرگ خود که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست برسد یا خیر.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------