ماتئوس: رونالدو در بایرن مونیخ؟ بسیار جذاب است/ کریستیانو در کمپ تیم ملی پرتغال رویت شد



رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان و بایرن مونیخ، می‌گوید احتمال پیوستن کریستیانو رونالدو به بایرن، بسیار جذاب است.

به گزارش ورزش سه، "لوتار ماتئوس" اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ، در یادداشتی برای اسکای آلمان به شایعات اخیر درباره احتمال پیوستن کریستیانو رونالدو به بایرن مونیخ پرداخته و می‌گوید احتمال بازی کردن ابرستاره‌ای مثل او در باواریا بسیار جذاب است.

 

ماتئوس در این یادداشت می‌گوید در این شکی نیست که اگر بایرن موفق شود رونالدو را به باواریا بیاورد، انتقال او خریدی با هدف بلندمدت نخواهد بود. چرا که بایرن می‌داند رونالدو این روزها 37ساله است و با ستاره‌ای جوان که باشگاه به عنوان سرمایه‌گذاری بلندمدت جذب می‌کند فرق دارد. اما رونالدو کسی است که دائم در سرخط اخبار قرار می‌گیرد.

 

اسطوره بایرن مونیخ در ادامه می‌گوید شک دارد که رونالدو بتواند در سیستم بایرن مونیخ جا بیفتد. اما او یکی از بهترین مهاجمین تاریخ فوتبال است و بدون شک با پیراهن بایرن مونیخ هم چیزی نزدیک به 30 گل در فصل به ثمر خواهد رساند. از این گذشته بایرن مطمئن است که با افزایش قابل توجه فروش کیت‌های باشگاه و سایر درآمدهای تبلیغاتی، از این معامله سود قابل توجهی خواهد کرد.

 

ماتئوس معتقد است حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، تا این لحظه در نقل و انتقالات عالی کار کرده و سیاست او در خرید و فروش بازیکن بی‌نظیر بوده. ماتئوس می‌گوید او تا این لحظه سادیو مانه را از لیورپول خریده که ستاره‌ای در کلاس جهانی است. گراونبرخ و مزروعی هم دو ستاره جوان و آینده‌دار هستند.

 

در ادامه یادداشت، ماتئوس اشاره می‌کند که بایرن با احتمال یک فروش بزرگ هم روبرو است و ممکن است رابرت لواندوفسکی را به بارسا واگذار کند. اسطوره بایرن از فروش لواندوفسکی حمایت کرده و می‌گوید این هم یکی دیگر از تصمیم‌های درست حمیدزیچ خواهد بود.

 

***

 

کریستیانو رونالدو رویت شد؛ در کمپ تیم ملی پرتغال

کریستیانو رونالدو که در جلسه تمرینی امروز منچستریونایتد حضور نداشت دقایقی پیش در شهر لیسبون پرتغال و در مجموعه تمرینی تیم ملی این کشور رویت شد.

 

درحالیکه امروز همه نگاه‌ها به جلسه تمرینی منچستریونایتد دوخته شده بود تا مشخص شود آیا کریستیانو رونالدو در تمرین این تیم حضور خواهد داشت یا نه، ولی در نهایت مشخص شد که ستاره پرتغالی در تمرین امروز هم مثل جلسات گذشته حاضر نخواهد بود.

 

در نهایت مشخص شد کریستیانو از منچستریونایتد خواسته بوده به او اجازه عدم حضور در تمرین داده شود.

 

علت حساسیت حضور یا عدم حضور رونالدو در تمرینهای منچستریونایتد از این رو است که در روزها اخیر مشخص شد او به مدیران یونایتد اطلاع داده که قصد دارد امسال تابستان از این تیم جدا شود.

 

درحالیکه بعد از عدم حضور کریستیانو در تمرین امروز یونایتد، که زیر نظر اریک تن هاخ برگزار شد، بازار گمانه‌زنی درباره علت عدم حضور او داغ بود، رونالدو در کشورش و در کمپ تیم ملی این کشور دیده شد.

 

رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

یک روزنامه‌نگار پرتغالی خبر رویت رونالدو در مجموعه تمرینی تیم ملی این کشور را منتشر کرد. او در خبری اختصاصی که با فیلمی از ورود رونالدو به کمپ تیم ملی پرتغال همراه بود اعلام کرد شاهد ورود کریستیانو به کمپ سلسائو در شهر لیسبون بوده.

 

تمرین امروز یونایتد از این جهت مهم بود که دیگر ملی‌پوشان این باشگاه که در تمرینات روزهای گذشته شرکت نداشتند از امروز در جلسه تمرینی حضور یافتند ولی رونالدو در میان آنها نبود. رسانه‌های نزدیک به یونایتد اعلام کرده بودند رونالدو از باشگاه خواسته بود به دلیل مسائل خانوادگی با تمدید مرخصی‌اش موافقت کند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------