در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و اسکوچیچ چه گذشت؟



جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و اسکوچیچ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال عصر امروز در محل فدراسیون نشست مشترکی با حضور سرمربی تیم ملی برگزار کردند.

به گزارش فارس، اعضای هیات رئیسه به همراه دبیرکل فدراسیون در این دیدار نقطه نظرات و نگرانی های موجود در خصوص شرایط تیم ملی را در گفت و گو با دراگان اسکوچیچ مطرح کردند.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز در این جلسه توضیحاتی پیرامون اتفاقات و موضوعات مطرح شده همچنین سوالات اعضای هیات رئیسه ارائه داد.

 

پس از توضیحات اسکوچیچ مقرر شد اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در نشست دیگری پیرامون شرایط و برنامه های تیم ملی تصمیم گیری کنند.

 

بعد از پایان این جلسه،‌ سرمربی تیم ملی ایران حاضر به صحبت با خبرنگاران نشد و بدون هیچ‌گونه اظهارنظر، ساختمان فدراسیون را ترک کرد. 

 

بیانیه فدراسیون پس از پایان جلسه با اسکوچیچ

سایت رسمی فدراسیون فوتبال با انتشار خبری به شرح زیر درباره محتوای جلسه اطلاع رسانی کرد: 


«اعضای هیئت رئیسه به همراه دبیرکل فدراسیون در این دیدار نقطه نظرات و نگرانی های موجود در خصوص شرایط تیم ملی را در گفت و گو با دراگان اسکوچیچ مطرح کردند؛ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز در این جلسه توضیحاتی پیرامون اتفاقات و موضوعات مطرح شده همچنین سوالات اعضای هیئت رئیسه ارائه داد؛ پس از توضیحات اسکوچیچ مقرر شد اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در نشست دیگری پیرامون شرایط و برنامه های تیم ملی تصمیم گیری کنند.» 


این جلسه البته در شرایطی برگزار شد که به دلیل عزل‌ برخی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال طی ماه‌های اخیر تعداد آنها به هشت نفر نرسید و طبق اساسنامه اگر تعداد اعضای هیئت رئیسه به هشت نفر نرسد جلسات آنها شکل قانونی و رسمی به خود نمی‌گیرد. 

 

طی روزهای اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده تیم ملی فوتبال ایران و همینطور اسکوچیچ وجود داشته و به نظر می‌رسید که با تصمیم روز گذشته اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال، سرانجام امروز تصمیم نهایی در مورد این موضوع مشخص شود، ولی به نظر می‌رسد مواضع اهالی فوتبال پس از تصمیم روز گذشته فدراسیون فوتبال و به حد نصاب نرسیدن جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال سبب شده تا شرایط به سمت و سویی دیگر حرکت کند که طی روزهای آینده ابعاد بیشتری از آن روشن خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------