واکنش مدیر اجرایی باشگاه فولاد به ماجرای خیریت طارمی و ممنوع‌المصاحبه شدن غفوری



پندار خمارلو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مدیر اجرایی باشگاه فولاد گفت: بحث مصاحبه‌ها با هماهنگی نکونام است و تمام بازیکنان من جمله غفوری باید با سرمربی تیم برای مصاحبه هماهنگ باشند.

به گزارش فارس، پندار خمارلو درباره کارگاه آموزشی برگزار شده، اظهارداشت: جلسه خوبی بود. باتوجه به اینکه در سالیان قبل در کارگاه آموزشی لیگ قهرمانان حضور داشتیم این شبه جلسه بود. اینکه مدیران تیم‌ها حضور پیدا می‌کنند و نقطه نظرات خود را به اشتراک می‌گذارند خوب است.

 

مدیر اجرایی باشگاه فولاد، افزود: مسئولان باشگاه‌ها یا فدراسیون شاید در فضای رسانه‌ای حرف‌های خود را یک طرف مطرح کنند اما با برگزاری چنین کارگاه‌هایی رو در رو حرف‌ها زده می‌شود. توقعاتی که تیم‌ها دارند می‌گویند و مسئولان کمیته برگزاری مسابقات، اخلاق و ریاست کمیته انضباطی هم می‌توانند توقعات خود را مطرح کنند. هر دو طرف تمایل داشتند این جلسات بیشتر باشد باتوجه به اینکه تیم‌های شهرستانی محدودیت داشتند برنامه در یک جلسه برگزار شد اما خوب بود.

 

وی درباره لیگ برتر امسال، خاطرنشان کرد: فولاد بر خلاف پیش‌بینی‌هایی که می‌شد توانست به عنوان تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان صعود کند که این با درایت نکونام، کادر فنی و حمایت مدیران کارخانه فولاد بود. نیت اصلی ما این بود از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم. امسال به خاطر جام جهانی لیگ قهرمانان را نداریم و واقعا تعامل خوبی وجود داشت.

 

خمارلو افزود: نکونام کت را کنده و وسط میدان بود. توانستیم تعاملی که او با مدیریت باشگاه داشت و لیستی را که ارائه داد نمی‌گویم 100 درصد امکا اجرایی شد حتی اگر آن فرد را نتوانستیم جذب کنیم نفر دوم و جایگزین جذب شد. نکونام هم فکر می‌کنم از روند بازیکن راضی بود.

 

وی در پاسخ به این سوال که رضاوند قرار است جذب فولاد شود اما استقلال گفته این انتقال را انجام نمی‌دهد، تصریح کرد: مذاکرات ما با استقلال در فضای حرفه‌ای بود. به استقلال درخواست دادیم و آنها شرایط اولیه را تعیین کردند. به هر حال مذاکره است و به شکل حرفه‌ای بین آقای گرشاسبی و آجورلو انجام شد. هنوز به پاسخ نهایی نرسیدیم اما امیدواریم رضاوند را جذب کنیم.

 

وی درباره جذب بازیکن اسپانیایی و شاغل شدن او در لالیگا، گفت: این بازیکن از قبل جزو گزینه نکونام بود اما به خاطر شرایط خانوادگی‌اش نمی‌توانست بیاید و طولانی‌مدت بماند به خاطر همین قرارداد ما یک ماهه برای لیگ قهرمانان بود.

 

خمارلو در خصوص اظهارنظر طارمی که واژه خیریت او را گفته ، اظهار داشت: مهدی طارمی الان باعث افتخار فوتبال ماست، این جریان برای 4-5 سال گذشته است. من فکر می‌کنم یک بخشی از صحبت‌هایی که طارمی زد، من آن موقع تلویزیون پرسپولیس تازه راه اندازی شده بود، ما روی لایو اینستاگرام بودیم و یکی از مسئولان باشگاه طارمی را جلوی دوربین آورد. من خودم غافلگیر شدم. ما الان باید برای موفقیت مهدی طارمی آرزو کنیم. من به عنوان کسی که در کنار مهدی بودم، خیلی خوشحالم که روند موفقیت او را می‌بینم. امیدوارم موفقیت او روزافزون باشد. رفتن او خیریتی داشت.

 

وی در رابطه با وریا غفوری که آیا فولاد تعهد گرفته که این بازیکن مصاحبه نکند، نیز ادامه داد: نه، اصلا سیستم تیم آقای نکونام به این شکل است. از بچه‌هایی که سال‌های پیش بودند هم می‌توانید بپرسید. بحث مصاحبه‌ها با هماهنگی سرمربی تیم باشد. ما بحث حرفه‌ای‌گری را نیز داریم. جواد نکونام 8 سال در بالاترین سطح فوتبال اروپا بازی کرد و بیشترین بازی ملی را در اختیار دارد. به هر حال او این حرفه‌ای‌گری را دارد و این مسئله منوط به وریا نبوده است. بازیکنان ما یک هماهنگی با سرمربی برای مصاحبه دارند که وریا غفوری نیز یکی از آنهاست. این ربطی به بحث‌های حاشیه وریا غفوری ندارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------